۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
برق پل‌های تلسکوپی ترمینال‌های ۱و۲ فرودگاه مهرآباد تامین می شود
معاون فنی و مهندسی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد

برق پل‌های تلسکوپی ترمینال‌های ۱و۲ فرودگاه مهرآباد تامین می شود

معاون فنی و مهندسی فرودگاه مهرآباد گفت: پروژه تامین برق پل های تلسکوپی در ترمینال های ۱ و ۲ فرودگاه به منظور اتصال پست برق ۶۳ کیلوولت اکباتان به پست ترمینال یک برای تامین برق پل‌های تلسکوبی آغاز شد.

به گزارش بازار، مجید داوودی معاون فنی و مهندسی فرودگاه مهرآباد با اعلام آغاز عملیات پروژه تامین برق پل های تلسکوپی در ترمینال های ۱ و ۲ فرودگاه به منظور اتصال پست برق ۶۳ کیلوولت اکباتان به پست ترمینال یک برای تامین برق پل‌های تلسکوبی گفت: تامین برق پل‌های تلسکوپی ترمینال یک و دو با توان حدود دو مگاوات و اتصال برق پست‌های فرودگاه به یک پست ۶۳ کیلوولت دیگر علاوه بر پست فشار قوی موجود ضروری بوده است.

وی گفت: افزایش پایداری و قابلیت اعتماد شبکه برق فرودگاه Reliability و تجهیز برق فرودگاه به پست فشار قوی دوم به عنوان Redundant در راستای ملاحظات اجرای پدافند غیرعامل از نتابج اجرای این پروژه است.

داوودی در خصوص مشخصات فنی این پروژه خاطرنشان کرد: حفاری بیش از ۳۰۰۰ متر در طول ضلع جنوبی جاده مخصوص و بلوار فرودگاه، کابل‌کشی فشار قوی به متراژ ۱۵ کیلومتر، تعویض و نوسازی کلیدهای فشار متوسط ترمینال یک و سه پست برق در مسیر فوق بوده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، اجرای این پروژه به منظور عملیاتی شدن بی نقص پل‌های تلسکوبی برای ارائه خدمات بهتر فرودگاهی است.


کد خبر: ۱۵۳٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha