۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۶
ضرورت گسترش استفاده از «مصالح نوین» در صنعت ساختمان| حضور در نمایشگاه این فرصت را فراهم می کند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

ضرورت گسترش استفاده از «مصالح نوین» در صنعت ساختمان| حضور در نمایشگاه این فرصت را فراهم می کند

گرگان- رضایی، مدیرعامل شرکت اترک بلوک با بیان این که فرهنگ استفاده از مصالح ساختمانی نوین باید گسترش یابد، گفت: حضور در نمایشگاه این فرصت را فراهم می کند.

جمال رضایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: شرکت فرآورده های اترک بلوک تولیدکننده بلوک های عایق با استفاده از پوکه های معدنی پرلیت است.

وی افزود: تمامی این بلوک ها زیر نظر کادر مجرب دانشگاهی و با ماشین آلات مدرن و اتوماتیک تولید شده است.

مدیرعامل شرکت اترک بلوک ادامه داد: هدف از احداث این واحد تولیدی، ارتقا و گسترش فرهنگ استفاده از مصالح نوین در استان های شمالی کشور است.

رضایی که سابقه حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان در سال گذشته را دارد، در خصوص شرکت در نمایشگاه سال جاری، گفت: هدف ما از حضور در این نمایشگاه ارائه محصولات و دستاوردهای این شرکت است.

وی افزود: شرکت ما به نسبت سال گذشته توسعه بیشتری یافته و دریافت گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تاثیر مثبتی در ارتقا این شرکت و میزان عملکرد ما داشته است.

رضایی ادامه داد: برقراری ارتباط با مجمع انبوه سازان و فعالان حوزه ساختمان سازی گلستان و ارائه خدمات ما از علل حضور ما در نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان است.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت ما در حال حاضر عملیات اجرایی دو پروژه عظیم را در استان گلستان آغاز کرده و امیدواریم حضور در این نمایشگاه بستری برای همکاری بیشتر ما با مجمع انبوه سازان استان شود.

مدیرعامل شرکت اترک بلوک تبلیغات محیطی را راهکاری برای موثر بودن فعالیت های نمایشگاهی در نمایشگاه صنعت ساختمان عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی در خصوص این نمایشگاه و اقداماتی که در آن انجام می شود می تواند مسیر ارتباطی شرکت ها و انبوه سازان را هموارتر کند.

رضایی در انتها در خصوص چشم انداز شرکت اترک بلوک گفت: چشم انداز ما در این شرکت صادرات محصولات است و تمام تلاشمان را در اجرایی کردن این عمل می کنیم.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha