۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به نیازمندان پرداخت کرد
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت:

صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به نیازمندان پرداخت کرد

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: پارسال این صندوق سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان وام به نیازمندان پرداخت کرد.

به گزارش بازار، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: پارسال این صندوق ۳۱۴ هزار مورد وام به ارزش سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت کرد.

علی عاشوری در نشست خبری با اشاره به این که سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای وام زنان سرپرست خانوار واگذار کرده ایم افزود: از ابتدای تاسیس این صندوق هم ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه برای این کار واگذار شده است.

به گفته مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، زنان سرپرست خانوار که به هر علت توان ضمانت برای وام‌های بیرونی ندارند؛ از سوی صندوق ضمانت می‌شوند.

وی گفت: سال گذشته ۳۴ هزار مورد وام به ارزش ۷۲۲ میلیارد تومان برای کارآفرینی مددجویان و همچنین ۲۲۱ هزار مورد وام نیز برای کارگشایی و ودیعه خانه به ارزش هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت شد.

عاشوری از پرداخت ۱۱ هزار مورد وام به ارزش ۹۸ میلیارد تومان در حوزه درمان نیازمندان هم خبر داد.

وی افزود: در بخش خدمات فرهنگی هم ۹ هزار و ۸۰۰ مورد وام به ارزش ۹۶ میلیارد تومان به دانشجویان و دانش‌آموزان زیرپوشش و در بخش خرید و ساخت و نوسازی خانه مددجویان نیز ۳۹ هزار مورد وام به ارزش ۴۵۸ میلیارد تومان پرداخت شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت همچنین از قصد این صندوق در چاپ اوراق قرضه اسلامی برای بهره گیری از ظرفیت منابع مردمی خبر داد و گفت: این صندوق، برای دومین سال جایزه خوش‌حسابی را از بانک مرکزی دریافت کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۶۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha