۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
اختلال در سفارش خرید سهام فرابورسی از طریق «نامک» برطرف شد

اختلال در سفارش خرید سهام فرابورسی از طریق «نامک» برطرف شد

بر اساس اطلاعیه مدیر عملیات بازار فرابورس ایران، اشکالات فنی ایستگاه های معاملاتی نامک مرتفع شده و متقاضیان می توانند سفارشات خود را از طریق ایستگاه های معاملاتی نیز ارسال کنند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در ساعت ابتدایی معاملات، مدیر عملیات بازار فرابورس ایران از اختلال در سفارش گذاری از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک تا اطلاع ثانوی خبر داد و از سهامداران خواست از طریق دسترسی های برخط و برخط گروهی اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل بروز اشکال فنی تا اطلاع ثانوی امکان سفارش گذاری از طریق ایستگاه های معاملاتی نامک (نرم‌افزار ایستگاه معاملاتی کارگزاران) امکان پذیر نیست.

پیرو این اعلام، متقاضیان می توانستند سفارشات را از طریق دسترسی های برخط و برخط گروهی ارسال کنند.

این در حالی است که لحظاتی پیش، مدیر عملیات بازار فرابورس ایران با انتشار اطلاعیه دیگری خبر از برطرف شدن مشکل فنی ایستگاه های معاملاتی نامک داد و اعلام کرد: متقاضیان می توانند سفارشات خود را از طریق ایستگاه های معاملاتی نیز ارسال کنند.

به گزارش سنا، سامانه نامک، درگاه ارسال سفارش به سمت سامانه معاملات بوده که در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسیده و وظیفه دریافت سفارشات از معامله‌گر کارگزاری و ارسال آنها به سامانه معاملاتی را برعهده دارد.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha