۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران وپاکستان درزاهدان برگزار می‌شود

نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران وپاکستان درزاهدان برگزار می‌شود

زاهدان - سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از برگزاری نهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان در زاهدان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن‌پور اظهار داشت: نهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی استان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و ایالت بلوچستان به نمایندگی از جمهوری اسلامی پاکستان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نهم و دهم خردادماه در زاهدان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری کمیته مشترک تجارت مرزی بررسی مسائل و رفع موانع تجارت مرزی و توسعه روابط بازرگانی و اقتصادی دو کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان است.

وی ادامه داد: در این کمیته دو طرف هماهنگی‌های لازم را در رشد و رونق مبادلات تجاری و اقتصادی، تبادل هیأت‌های تجاری، برپایی نمایشگاه‌های مشترک، جذب سرمایه‌گذاری دوجانبه و ایجاد مراکز صنعتی مشترک انجام خواهند داد.

حسن‌پور تصریح کرد: پنل‌های تخصصی دوجانبه از جمله امور بازرگانی، گمرک و امور بانک و تهاتر، امور حمل و نقل، امور شیلات، کشاورزی، گردشگری و توریسم برگزار و پس از آن بین طرفین تفاهم‌نامه مشترک به عنوان سند توسعه همکاری‌های دوجانبه به امضا مقامات دو طرف خواهد رسید.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha