۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
حضور در «نمایشگاه» رویکردی موثر برای بازاریابی نوین تولیدات است
مدیرعامل شرکت تولیدی درب درویشی گلستان:

حضور در «نمایشگاه» رویکردی موثر برای بازاریابی نوین تولیدات است

گرگان - درویشی، مدیرعامل شرکت تولیدی درب ساختمانی درویشی گلستان، گفت: حضور در نمایشگاه رویکرد موثری برای بازاریابی نوین تولیدات و دست یابی به مشتریان حرفه ای است.

رضا درویشی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در تلاش هستیم با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب بتوانیم پس از حضور در نمایشگاه بازارهای جدیدی برای خود ترسیم کنیم.

مدیرعامل شرکت تولیدی درب درویشی گلستان افزود: تجربیات سال‌های گذشته و حضور در چند نمایشگاه تخصصی بیانگر آن است که فعالیت در نمایشگاه می تواند به طور مستقیم بر میزان فروش تولیدات اثر بگذارد.

وی گفت: در حال حاضر با هفت نفر پرسنل توان تولید هزار و ۲۰۰ الی هزار و ۵۰۰ قطعه درب را داریم و در صورت مهیا شدن سرمایه در گردش و فضای کارگاهی مناسب امکان افزایش پنج برابری تولیدات وجود دارد.

درویشی ادامه داد: در تلاش هستیم با توسعه مساحت کارگاه به ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر بتوانیم زمینه اشتغال ۳۰ نفر از جوانان منطقه را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت تولیدی درب درویشی گلستان گفت: بر اساس نقشه راهی که برای خود ترسیم کرده ایم در نظر داریم تا گرگان را به مرکز تولید درب های ساختمانی کشور تبدیل کنیم، همانطور که عطاآباد تبدیل به مبل کشور شد انشاالله گرگان را به یک برند ملی تبدیل می کنیم.

درویشی ادامه داد حدود ۲۰ سال در خارج از استان مشغول فعالیت بوده و در حال حاضر و در کمتر از ۶ ماه فعالیت در گرگان توانستیم مشتریان و بازار خوبی در منطقه به دست آوریم.

وی با اشاره به حضور در بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گرگان، گفت: حضور در نمایشگاه رویکرد موثری برای بازاریابی نوین تولیدات و دست یابی به مشتریان حرفه ای است.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha