۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
۴۰ واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری فعال می‌شوند
رئیس صمت چهارمحال و بختیاری:

۴۰ واحد صنعتی راکد در چهارمحال و بختیاری فعال می‌شوند

شهرکرد- رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۰ واحد صنعتی راکد استان در دستور کار برای احیا و بازگردانی به چرخه تولید قرار دارند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی گفت: مشکلاتی مانند بازاریابی، کمبود نقدینگی و سوء مدیریت این واحدهای صنعتی موجب شده که برخی از واحدهای صنعتی استان به صورت غیر فعال باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۸ واحد صنعتی در استان احیا شد و امسال نیز ۴۰ واحد در برنامه برای احیا داریم، افزود: ما به این واحدها مراجعه کرده و مشکلات آن‌ها را بررسی و در ستاد تسهیل مطرح می‌کنیم، اگر این واحدها با دستگاه‌های اجرایی استان مشکل داشتند آن را برطرف کرده و اگر تسهیلات لازم دارند به آن‌ها کمک می‌کنیم.

رستمی ادامه داد: اگر واحدهای صنعتی مشکلی در تامین مواد اولیه داشته باشند یا در بحث بازاریابی با مشکل مواجه باشند، سازمان صمت به آن‌ها کمک می‌کند تا با مشاوره‌های لازم این واحدها مجدد راه‌اندازی شوند.

رئیس صمت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بررسی مشکلات یک سری از واحدهای صنعتی راکد استان که اهمیت بالایی دارند را در سفر ریاست جمهوری به استان قرار دادیم که یکی از این واحدها کامپوزیت پویا در شهرستان بروجن است که مخازن کامپوزیتی CNG را می‌سازد که به علت مشکل در بحث بازار چند سال غیر فعال است.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha