۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
اجرای اصلاحات اساسی در نرخ عوارض شهرداری نیازمند مکاتبه استانداری است
عضو شورای شهر گرگان:

اجرای اصلاحات اساسی در نرخ عوارض شهرداری نیازمند مکاتبه استانداری است

گرگان- کاظم‌نژاد، عضو شورای شهر گرگان با اشاره به ضرورت تعدیل نرخ های پیش بینی شده برای عوارض ساختمان در این شهر، گفت: اجرای اصلاحات اساسی در نرخ عوارض شهرداری نیازمند مکاتبه استانداری است.

مهران کاظم نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با توجه به اتمام مهلت سه ماهه پیش بینی شده برای ثابت نگه داشتن نرخ عوارض ساختمانی، لایحه ای دو فوریتی در صحن علنی شورا به تصویب رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر اساس لایحه جدید، عوارض منطقه ای حوزه ساختمان تا مرداد ماه بر اساس نرخ های سال ۱۴۰۰ محاسبه و بدون هیچ افزایشی از شهروندان دریافت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اعتراض برخی از فعالان حوزه ساختمان و انبوه‌سازان به نرخ جدید پیشنهادی، مراتب به استاندار گلستان ارجاع و ایشان نماینده ای برای بررسی دقیق موضوع تعیین کرده است.

کاظم نژاد بیان کرد: جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، نمایندگان انبوه‌سازان، سازمان نظام مهندسی و نماینده استاندار برگزار شد تا همه جوانب این لایحه بررسی شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مدیرکل امور شهرداری‌های گلستان که به عنوان نماینده استاندار در این جلسه حضور داشتند، وعده دادن که با بررسی همه جانبه این مصوبه، نتایج را به مدیریت شهری گرگان منعکس کند.

وی ادامه داد: هر چند لایحه مصوب شده در کمیته تطبیق فرمانداری گرگان نیازمند برخی تعدیل ها است اما اجرای اصلاحات اساسی در نرخ عوارض شهرداری نیازمند مکاتبه استانداری با شهرداری و شورای گرگان است.

کد خبر: ۱۵۳٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha