۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
شکل گیری پرچم نزولی در نمودار قیمت زیلیکا| احتمال اصلاح شدید قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکل گیری پرچم نزولی در نمودار قیمت زیلیکا| احتمال اصلاح شدید قیمت وجود دارد

با ادامه اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارز زیلیکا که طی هفته های گذشته تحرک قیمت خوبی از خود نشان داده بود، اکنون یک پرچم نزولی تشکیل داده است.

به گزارش بازار، با ادامه اصلاح بازار ارزهای دیجیتال، رمز ارز زیلیکا که طی هفته های گذشته تحرک قیمت خوبی از خود نشان داده بود، اکنون یک پرچم نزولی تشکیل داده است. عملکرد قیمت در نمودار زیلیکا نشان می دهد که گاوها در معاملات روز جمعه به سختی دست بالا را با ۰.۰۲٪ صعود حفط کردند که این حرکت ضعیف نهایتا منجر به رخداد چهار باخت متوالی در نمودارهای چهار ساعته این توکن شده است.

این ضررهای متوالی، سودهای هفته گذشته را از بین برد و سطح حمایت ۰.۰۴۶۶۴ را در خطر سقوط قرار داده است. با این حساب، بهترین عملکرد ماهانه توکن زیلیکا در ماه مارس ۲۰۲۲ بود که رالی ایجاد شده در اواخر ماه، قیمت آن را به بالاترین سطح در ۰.۲۳۰۷۰ رساند. اما از زمان رسیدن به این اوج در ۱ آوریل، این توکن در سراشیبی قرار داشته است.

پیش بینی قیمت توکن زیلیکا

شکل گیری پرچم نزولی در نمودار قیمت زیلیکا| احتمال اصلاح شدید قیمت وجود دارد

نمودار روزانه ZIL/USDT یک پرچم نزولی را به تصویر می کشد که البته مشابه همین الگو، برای اکثر آلتکوین ها نیز تشکیل شده است. در حال حاضر، زیلیکا قیمت پشتیبانی را در سطح قیمت ۰.۰۴۶۶۴ آزمایش می کند؛ یعنی جایی که مرز پایینی پرچم نزولی در آن مشخص شده است.

شکست این حمایت مضاعف، مسیر را برای خرس‌ها برای رسیدن به هدف ۰.۰۳۷۰۱ دلار (پایین‌ ترین ارقام ۲۵ فوریه و ۷ مارس) باز می‌کند. در صورت تکمیل و اجرایی شدن این الگو، حرکت اندازه‌گیری‌شده از شکست الگو در ۰.۰۱۶۵۶ دلار (کم‌ترین حد ۳۰ اکتبر ۲۰۲۰) به پایان می‌رسد.

خرس‌ها تنها در صورتی به این هدف خواهند رسید که پایین‌ترین سطح ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ در ۰.۰۲۹۲۹ دلار را به دست بیاورند. از طرف دیگر، جهش از حمایت فعلی به گاوها اجازه می دهد تا مقاومت ۰.۰۵۷۹۴ (بالاترین قیمت های ۸ فوریه و ۲۳ می) را به چالش بکشند. در صورت غلبه بر این مقاومت، نقطه ۰.۰۷۷۵۰ دلار به هدف بعدی در صف صعود تبدیل می شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha