۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
سرمایه‌گذاران «استارت آپ‌» در گلستان مشمول ذخیره مالیاتی می‌شوند
یک فعال اقتصادی:

سرمایه‌گذاران «استارت آپ‌» در گلستان مشمول ذخیره مالیاتی می‌شوند

گرگان- مبصری، سهامدار صندوق پژوهش و فناورری گلستان از اجرای طرح تشویقی برای سرمایه‌گذاران در حوزه دانش بنیان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش استارت آپ‌ها به عنوان ذخیره مالیاتی محاسبه می‌شود.

رضا مبصری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه طرح جهش تولید در حوزه سرمایه‌گذاری بر شرکت‌های دانش بنیان، هر سرمایه‌گذاری که در بخش جهش تولید هزینه کند شامل بندهای تشویقی در قانون برای پرداخت مالیات خواهد شد.

این سهامدار صندوق پژوهش و فناورری گلستان ادامه داد: در یکی از بندهای قانون آمده که آن دسته از سرمایه‌گذارانی که در حوزه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان سرمایه‌گذاری خطرپذیر انجام دهند، مشمول ذخیره مالیاتی خواهند شد.

وی اضافه کرد: برای تبیین این قانون به زودی جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران برگزار می‌شود تا ضمن توضیح مزایای سرمایه‌گذاری در حوزه استارت آپ و دانش بنیان طرح‌های تشویقی هم برای آن‌ها تشریح شود.

مبصری در خاتمه با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری خطرپذیر باید در ذات سرمایه‌گذار باشد، افزود: نیاز است تا سرمایه‌گذاری در بخش شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ در استان توسعه یابد.

کد خبر: ۱۵۳٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha