۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
آموزش هنرجویان در کنار تولید| تأمین «سرمایه در گردش» تعداد مصنوعات را افزایش می دهد
مدیر راشین چوب گلستان مطرح کرد؛

آموزش هنرجویان در کنار تولید| تأمین «سرمایه در گردش» تعداد مصنوعات را افزایش می دهد

گرگان- محمودی، مدیر مجموعه راشین چوب گلستان با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای علاقه مندان به تولید آثار چوبی گفت: در صورت تامین سرمایه در گردش می توانیم آمار تولیدات را افزایش دهیم.

حسن محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای گسترش صنعت چوب و تولید محصولات چوبی، دوره‌های یک هفته ای را برای هنرجویان مبتدی در نظر گرفته ایم که در این دوره‌ها تمام مباحث از صفر تا صد آموزش داده می شود.

مدیر مجموعه راشین چوب گلستان افزود: تاکنون حدود ۲۰ نفر از علاقه مندان با آموزش توانستند وارد بازار کسب و کار و تولید به صورت مبتدی شوند.

محمودی گفت: با بررسی سلیقه و ذائقه مشتری ها مبادرت به طراحی محصولات جدید می کنیم و تلاش می کنیم بر اساس نیاز بازار تولیدات مطلوبی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

وی افزود: با استفاده از مواد اولیه مناسب، ماندگاری و زیبایی تولیدات و البته با ثبات قیمت درصدد هستیم تا بازارهای جدیدی را برای محصولات خود به دست بیاوریم.

مدیر مجموعه راشین چوب گفت: در حال حاضر ماهیانه ۲۳ محصول بزرگ ساخته و به بازار عرضه می کنیم که در صورت تامین سرمایه در گردش و فضای مناسب می توانیم آمار تولیدات را به مرز ۱۰۰ محصول در ماه برسانیم.

گفتنی است مجموعه راشین چوب گلستان در زمینه تولید انواع میزهای چوبی جلو مبلی، میز غذاخوری، میز عسلی، میز تلویزیون، انواع استند و کتابخانه فعال بوده و علاوه بر عرضه و فروش در تمام شهرها و استان های کشور تاکنون به سه کشور قطر، عراق و ترکیه هم صادرات داشته است .

کد خبر: ۱۵۳٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha