۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
ارز ترجیهی دارو به کام ۲۰ شرکت| پیگیر منطقه آزاد مازندران هستیم
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ارز ترجیهی دارو به کام ۲۰ شرکت| پیگیر منطقه آزاد مازندران هستیم

ساری- محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حذف ارز ترجیهی را امری ضروری دانست و گفت: ارز خرید دارو و تجهیزات فقط به ۲۰ شرکت داده می شود.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار حذف ارز ترجیهی را لازم دانست و گفت: در حوزه دارو وخرید تجهیزات پزشکی ارز ترجیهی به ۲۰ شرکت دارویی داده می شد و این رویه نیازمند اصلاح است.

وی با اظهار اینکه سند قالب منطقه گردشگری است، نداشتن راهبرد و برنامه را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای توسعه گردشگری دنبال جذب سرمایه گذاران هستیم و باید در کنار آن صنعت سازگار با محیط زیست و کشاورزی دانش بنیان را تقویت کنیم.

وی با اشاره به تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آزادراه تهران - شمال، یکطرفه شدن و ترافیک سنگین محور ارتباطی کندوان را سبب بروز مشکل برای اهالی بومی منطقه دانست و گفت: باید این پروژه زودتر به سرانجام رسد.

محسنی بندپی کمبود دارو را از جمله مشکلات بیماران منطقه غرب مازندران برشمرد و گفت:تلاش های زیادی برای استقلال دانشگاه علوم پزشکی غرب مازندران شد و قرار است نوشهر مرکز درمان ناباروری در منطقه شود.

این نماینده مجلس درباره منطقه آزاد مازندران گفت: پیگیر تحقق این طرح هستیم و در گذشته این منطقه را با منطقه آزاد سرخس و دوغارون گره زده بودند و تلاش می شود تا منطقه آزاد به صورت واقعی در استان اجرایی شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha