۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
فروش ۶۰ درصد سهام «حکشتی» در شرکت ستاره قشم

فروش ۶۰ درصد سهام «حکشتی» در شرکت ستاره قشم

شرکت ستاره قشم که در زمینه بانکرینگ سوخت در منطقه قشم فعالیت می کند ۶۰ درصد سهام آن متعلق به نماد حکشتی است و به زودی عرضه می شود.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ستاره قشم که در زمینه بانکرینگ سوخت در منطقه قشم فعالیت می کنم ۶۰ درصد سهام آن متعلق به نماد حکشتی است و به زودی عرضه می شود.

در همین رابطه محسن فاخری مدیرعامل شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم درباره قیمت گذاری سهام این شرکت به بازار گفت: سهام ستاره قشم در شرایط کنونی توسط کارشناسان این شرکت در حال قیمت گذاری هست و ارتباطی با کمیته ای واگذاری شرکت های دولتی ندارد که قیمت گذاری ها با حضور نمایندگان وزارتخانه ها و دادستانی انجام می شود.

او با تاکید بر اینکه سهام شرکت کشتیرانی در ستاره قشم قرار است به صورت یکجا فروخته شود، افزود: هنوز زمان واگذاری سهام این شرکت مشخص نشده و باید سهامداران عمده درباره ان تصمیم گیری بکنند.

مدیرعامل شرکت سوخت رسانی و خدمات کشتیرانی ستاره قشم در پاسخ به این سوال که زمان احتمالی واگذاری سهام کی خواهد بود؟ تصریح کرد: احتمالا در مجمع درباره چگونگی و زمان واگذاری سهام تصمیم گیری می شود، اما این مساله ممکن است زمانبر شود، از طرف دیگر دو مشتری پروپاقرص دارد که فعلا اسمی از نام خریداران برده نمی شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha