۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
شرکت های فناور مازندران با مشکل بازاریابی و فروش روبرو هستند
در گفتگو با بازار؛

شرکت های فناور مازندران با مشکل بازاریابی و فروش روبرو هستند

ساری- یزدان پناه، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران بازاریابی و فروش را از جمله مشکلات و موانع فراروی شرکت های دانش بنیان در استان اعلام کرد.

سید اسماعیل یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت شماری شرکت های دانش بنیان در استان اظهار داشت: بسیاری از این واحدهای فناوری در حوزه معرفی، بازاریابی وفروش محصولات دچار چالش و مشکل هستند.

وی به مشکلات ناشی از تحریم ها در حوزه تولید اشاره کرد و گفت: راه برون رفت از این مشکلات توجه به واحدهای فناور و دانش بنیان است و باید شرایط برای سرمایه گذاری و بازاریابی این واحدها برای فروش محصولات تسهیل و فراهم شود.

وی ‌توجه به اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان را برای رونق تولید مهم دانست و گفت: در سال جاری که اصلاح اقتصادی و جراحی بزرگ در کشور کلید خورده است باید از ظرفیت حوزه دانش بنیان برای رونق تولید بهره گرفت.

یزدان پناه با اشاره به مشکل بازاریابی و فروش محصولات واحدهای دانش بنیان برپایی نمایشگاه های معرفی دستاوردهای حوزه دانش بنیان را در استان لازم و ضروری دانست و گفت: معرفی این دستاوردها سبب جذب سرمایه گذار می شود.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی مازندران درنظرگرفتن خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان را ضروری دانست.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha