۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
 آشنایی با بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آشنایی با بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که بر روی صنایع غذایی و تجهیزات مورد استفاده در این صنعت تاثیر بسزایی گذاشت بدون تردید انقلاب صنعتی بود به طوری که در طی چندین دهه شاهد رشد روز افزون در صنایع غذایی بودیم.

به گزارش بازار، امروزه برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار مورد توجه است چرا که استفاده از برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی موجب می شود که کیفیت و بازدهی محصولات ارائه شده به مشتریان در سطح بالایی قرار گیرد. از آنجا که تجهیزات آشپزخانه های صنعتی تامین کننده نیازهای غذایی طیف وسیعی از مردم هستند لذا در صورت نداشتن کیفیت و کارآیی مناسب می تواند موجب نارضایی مشتریان شود و نتیجه آن چیز جز از دست دادن مشتریان نخواهد بود.

کسانی که صاحب آشپزخانه های صنعتی هستند و یا به دلیل تاسیس یک آشپزخانه صنعتی و در سطح وسیع هستند، ضرورت دارد که از برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی شناخت و اطلاعات لازم و کافی داشته باشند. در حال حاضر تنوع برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیار زیادی است و برندهای نام آشنا و خوشنام وجود دارد که تجهیزات مختلف برای آشپزخانه های صعتی تولید می کنند که با خریداری آن ها از فروشگاه ها و مراکز معتبر می توانید گام اساسی در بالابردن کیفیت محصولات خود و همچنین جذب مشتریان بردارید.

بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که بر روی صنایع غذایی و تجهیزات مورد استفاده در این صنعت تاثیر بسزایی گذاشت بدون تردید انقلاب صنعتی بود به طوری که در طی چندین دهه شاهد رشد روز افزون در صنایع غذایی بودیم. امروزه بیش از یک قرن از فعالیت آن ها می گذرد و در حال حاضر به جز مشهورترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند. بدون تردید شما نیز تاکنون نام برخی از این برندها را شنیده اید و یا با تجهیزات تولیدی آن ها سر و کار داشته اید و خاطرات خوبی از آن ها در ذهن شما به ثبت رسیده است و امروز نیز به دنبال آشنایی بیشتر با این برندها هستید تا در نهایت بتوانید بهترین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی را برای آشپزخانه خود تهیه کنید و همراه و همگام با تکنولوژی روز دنیا به مشتریان خود خدمات با کیفیتی را ارائه دهید.

انقلاب صنعتی البته شروعی برای رشد و ظهور برندهای مشهور تجهیزات آشپزخانه صنعتی بود، پس از این دوران و خصوصا جنگ جهانی دوم شاهد ارتقا استانداردهای طراحی و کاربری تجهیزات آشپزخانه صنعتی بودیم و همچنین برندهای جدیدی نیز در این عرصه گام نهادند که امروزه بسیاری از بازارهای دنیا را به خود اختصاص داده اند. بسیاری از این برندها به سه کشور صنعتی آلمان، آمریکا و ایتالیا تعلق دارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به لینکولن، فاگور و لوتوس اشاره داشته باشیم.

برند ا. پی. دبلیو APW

یکی از مشهورترین برندهای مربوط به تجهیزات آشپزخانه صنعتی، برند ا. پی. دبلیو است که در کشور آمریکا تاسیس شده است. این برند در زمینه تولید دستگاههای گرمایشی فعال است. از مهم ترین دستگاه هایی که توسط این برند آمریکایی تولید می شود می توانیم به دستگاه گریل اشاره داشته باشیم. این دستگاه در ایران نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد و در بسیاری از آشپزخانه های صنعتی می توان اثری از این برند را دید.

برند فاگور FAGOR

از دیگر برندهای مشهور در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانیم به برند فاگوراشاره داشته باشیم. این برند نیز در ایران طرفداران خاص خود را دارد. فاگو در قاره اروپا تولید می شود و دامنه تولید محصولات آن نیز وسیع است و دستگاه های تولید شده توسط این برند را می توان در دسته های گرمایشی، سرمایشی و شست و شو طبقه بندی کرد.

برند لینکلن LINCOLN

برند لینکلن نیز در زمینه تولیدات تجهیزات آشپزخانه صنعتی قدمت طولانی دارد. این برند یکی از برندهای مشهور آمریکایی است که در سرتاسر دنیا می توان اثری از آن را پیدا کرد. از جمله تجهیزاتی که توسط لینکلن تولید می شود می توانیم به فر پیتزا اشاره داشته باشیم که اتفاقا چندین مدل از آن نیز در ایران به فروش می رسد که می توانید از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و پیتزاهای خوشمزه ای را به مشتریان خود تقدیم کنید.

برند آشپزخانه صنعتی

برند لوتوس LOTUS

از جمله برندهای مشهوری تولیدکننده لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی بدون تردید برند لوتوس است اگر سال ها است که در آشپزخانه های صنعتی فعالیت دارید حتما با تجهیزات مربوط به این برند آشنایی دارید. در صورتی که به کشورهای مختلف سفر کرده باشید قطعا محصولات و نمایندگی های این برند را مشاهده کرده اید. برند لوتوس طیف گسترده ای از تجهیزات و لوازم آشپزخانه های صنعتی را تولید می کند و محصولات آن از کیفیت و طراحی فوق العاده ای برخوردار است که موجب محبوبیت آن ها شده است. فر پیتزای لوتوس از جمله محصولات پرفروش به حساب می آید.

برند توربو Turbo Air

برند توربو برای ایرانی ها نامی آشنا است، برخی از تجهیزاتی که توسط این برند تولید و عرضه می شود در بازارهایی ایران نیز یافت می شود. عمده فعالیتی که این برند دارد در زمینه تولید دستگاه های برودتی آشپزخانه های صنعتی است که از جمله تولیدات آن می توان به انواع یخچال های ایستاده، خوابیده، کانتر سرد، تاپینگ پیتزا و ساندویچ و همچنین یخچال های ویترینی اشاره داشت. محصولات این برند قیمت بالایی نیز دارند.

برندهای مشهور فر صنعتی

برندهای مشهور فر صنعتی که بازارهای دنیا را به خود اختصاص داده اند نیز در ایران محصولات خود را عرضه داشته اند که از جمله آن ها می توانیم به برند آلمانی رشیونال اشاره داشته باشیم. از مهم ترین محصولات آن فرکامبی و فر کانوکشن است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این برند می توانیم به برندهایی از قبیل هوبرت، اونکس و پیرون نیز اشاره داشته باشیم که در زمینه تولید فرهای صنعتی پیشتاز هستند.

برندهای معروف ظرفشویی صنعتی و تجهیزات شستشو

در زمینه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می توانیم به برندهای تولید کننده لوازم و تجهیزات شستشو نیز اشاره داشته باشیم. چندین برند مشهور جهانی وجود دارد که محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه می کنند که در بازارهای داخلی نیز می توان آن ها را خریداری کرد. از جمله این برندها در زمینه تولید ماشین های ظرفشویی صنعتی می توانیم به برند نئوسیستم کشور ایتالیا اشاره داشته باشیم. از دیگر برندهای معروف در این عرصه می توان به برند هوبرت، مایکو و وینتر هالتر نیز اشاره داشت.

برای خرید برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی به کجا برویم؟

در صورتی که به دنبال خرید از بین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی باشید، حتما این سوال را خواهید پرسید که تجهیزات برند آشپزخانه های صنعتی از کجا قابل تهیه و خریداری هستند؟ آیا این تجهیزات در ایران ها پیدا می شود و یا این که باید از کشورهای دیگر برای خرید آن اقدام کرد؟ خوشبختانه برندهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران نیز محصولات خود را عرضه کرده اند و لذا شما با مراجعه به برخی از فروشگاه در سطح شهر تهران می توانید این تجهیزات را خریداری کنید. محصولات بهترین برندهای های تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می توانید از فروشگاه های خیابان جمهوری، چهارراه مصطفی خمینی، میدان شوش، بزرگراه رسالت و ... تهیه کنید.

خرید اینترنتی برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی از ویترین نت

اما در صورتی که در سایر شهرهای ایران هستید و یا وقت و فرصت خرید حضوری را ندارید اصلا جای نگرانی وجود ندارد چرا که به صورت اینترنتی نیز نیز خرید محصولات برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود دارد. ویترین نت یکی از فروشگاه هایی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی فعالیت دارد لذا شما می توانید تمامی تجهیزات مورد نیاز خود از جمله محصولات برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به صورت آنلاین و در مدت زمان بسیار کوتاهی از ویترین نت خریداری کنید. از مهم ترین مزیت های خرید از ویترین نت این است که امکان خرید از بین بهترین برندهای ایرانی و خارجی برای شما وجود دارد. علاوه بر این شما می توانید مشاوره های لازم را در زمینه خرید محصولات برندها و تجهیزات مختلف دریافت کنید تا در نهایت بتوانید بهترین و مناسب ترین تجهیزات را برای آشپزخانه صنعتی خود تهیه و خریداری کنید. همچنین ویترین نت خدمات پس از فروش نیز برای تجهیزات مختلف خریداری شده ارائه می دهد که برای صاحبان آشپزخانه های صنعتی می تواند قابل توجه باشد.

محصولات آشپزخانه صنعتی

نتیجه گیری

برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی محصولات بسیار با کیفیتی تولید می کنند که استفاده از آن ها برای اپراتورها بسیار آسان است و همچنین خروجی نهایی آن ها نیز موجب رضایت مشتریان خواهد شد. بر همین اساس در صورتی که به دنبال خرید تجهیزات برای آشپزخانه صنعتی هستنید حتما از بین برندهای مشهور این تجهیزات را خریداری کنید. از آنجا که تجهیزات مربوط به بسیاری از برندهای مشهور جهانی در ایران وجود دارد لذا در این مورد نباید نگرانی داشته باشید شما به صورت حضوری و اینترنتی از طریق فروشگاه های معتبر می توانید این تجهیزات را خریداری کنید در این میان خرید اینترنتی برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی از ویترین نت با قیمت های مناسب و خدمات پس از فروش موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد. در صورتی که تاکنون از بین برندهای تجهیزات آشپزخانه صنعتی خرید داشته اید می توانید تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و یا در صورتی که جای خالی نام برند مورد نظر شما در این نوشته احساس می شود حتما برای آشنایی بیشتر ما و سایر مخاطبان می توانید نام این برندها را درج کنید.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha