۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
میزان آلایندگی‌های زیست‌محیطی واحدهای تولیدی قابل دفاع نیست
استاندار همدان:

میزان آلایندگی‌های زیست‌محیطی واحدهای تولیدی قابل دفاع نیست

همدان - استاندار همدان گفت: میزان آلایندگی‌های زیست‌محیطی برخی واحدهای تولیدی در استان همدان قابل دفاع نیست و نظارت‌ بر واحدهای تولیدی و کارخانجات در راستای کنترل میزان آلایندگی بیشتر می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: نظارت‌ها بر واحدهای تولیدی و کارخانجات در استان همدان در راستای کنترل میزان آلایندگی، بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان آلایندگی‌های زیست‌محیطی برخی از واحدهای تولیدی در استان همدان قابل دفاع نیست، تأکید کرد: واحدهای تولیدی دارای آلایندگی، باید نسبت به نصب فیلترهای دقیق و مناسب اقدام کنند تا مشکلی برای سلامتی مردم و محیط زیست ایجاد نشود.

استاندار همدان با بیان اینکه سلامت مردم، محیط زیست و پوشش گیاهی در استان همدان نباید در خطر آلایندگی‌های واحدهای تولیدی قرار گیرد، اظهار کرد: با وجود حمایت‌هایی که کلیت نظام از تولید و تولیدکنندگان دارد با واحدهایی که دارای آلایندگی و برای محیط زیست و مردم خطری دارند، طبق قانون برخورد قاطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در جلسات مرتبط با سلامت و محیط زیست نظارت‌، پیگیری و کنترل‌ لازم را در دستور کار قرار دهد، گفت: واحدهای تولیدی با هر میزان درآمدی اگر برای سلامت مردم و محیط‌ زیست خطری ایجاد کنند، در صورت عدم اصلاح رویه خود در فرصت مقرر تعطیل خواهند شد.

کد خبر: ۱۵۳٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha