۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
برخورد شدید با همه مقصران حادثه برج متروپل آبادان
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد؛

برخورد شدید با همه مقصران حادثه برج متروپل آبادان

آبادان- مخبر، معاون اول رئیس جمهور گفت: با تمام مقصران برج متروپل و بخش‌هایی که در انجام امور نظارتی و صدور مجوزهای ساخت و ساز این مجموعه خطا کرده‌اند، برخورد شدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد مخبر ظهر جمعه پس از بازدید میدانی از محل حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در جلسه مرکز فرماندهی عملیات بحران حادثه که با حضور وزیر کشور، استاندار خوزستان، رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: دولت در کنار همه خانواده های آسیب دیده از این حادثه است و برای رسیدگی به تمام ابعاد پرونده خاطیان و مقصران این حادثه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: ساکنان و اصناف همجوار با ساختمان متروپل نگرانی از بابت ضررهای مالی این حادثه نداشته باشند و همکاری لازم را با دستگاه‌های امدادی و خدماتی انجام دهند تا عملیات جست و جو، آواربرداری و خاکبرداری از این منطقه با دقت به پایان برسد.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید همه دستگاه‌ها با تمام توان و بسیج همه نیروها و امکانات و تجهیزات عملیات آواربرداری این حادثه دلخراش را تسریع بخشند، عنوان کرد: بر اساس گزارشات و بازدید میدانی هیچ‌گونه کمبود تجهیزات وجود ندارد و دولت آمادگی دارد در صورت نیاز بیشتر سایر ظرفیت‌های خود و سایر دستگاه‌های کشور را به کار گیرد.

مخبر تصریح کرد: با تمام مقصران این حادثه و بخش‌هایی که در انجام امور نظارتی و صدور مجوزهای ساخت و ساز این مجموعه اهمال و یا خطا کرده‌اند، برخورد شدید خواهد شد.

وی تاکید کرد: با تشکیل یک کارگروه کارشناسی در دولت و دستگاه‌های مربوطه دستورالعملی برای نظارت و شناسایی ساختمان‌های پرخطر در کشور به منظور تخلیه سریع و یا ایمن سازی آنها و تهیه و تدوین می‌شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha