۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
احتمال ریزش قیمت «بیت کوین کَش» تا ۱۴۹ دلار| افزایش قیمت چه زمانی رخ خواهد داد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت «بیت کوین کَش» تا ۱۴۹ دلار| افزایش قیمت چه زمانی رخ خواهد داد؟

اصلاح روزانه قیمت جفت ارز BCH/USDT باعث شکل گیری پیش‌بینی های نزولی قیمت رمز ارز «بیت کوین کَش» شده و کاهش سطح حمایتی جدیدی برای خرس ها ایجاد کرده است.

به گزارش بازار، با ادامه ریزش و اصلاح شدید قیمت در بازار ارزهای دیجیتال، اصلاح روزانه قیمت جفت ارز BCH/USDT باعث شکل گیری پیش‌بینی های نزولی قیمت رمز ارز «بیت کوین کَش» شده و کاهش سطح حمایتی جدیدی برای خرس ها ایجاد کرده است. این حرکت راه را برای ادامه روند نزولی قیمت هموار می‌کند؛ مگر اینکه گاوها برای دفاع از حمایت ۱۷۳.۲ دلاری توکن BCH وارد عمل شوند.

سناریویی که در بیت‌کوین کش مشاهده می‌شود برای بیت‌کوین و چندین آلت‌کوین نیز صدق کرده و نمی توان گفت که ریزش قیمت تنها به BCH مربوط است. الگوهای مربوط به ادامه روند نزولی همگی سیگنال‌هایی از یک بازار ضعیف هستند که در حقیقت، تحت سلطه احساسات نزولی در میان فقدان محرک‌های اساسی صعودی ایجاد شده است.

در اوج رشد بازار کریپتو در سپتامبر ۲۰۲۱، جفت BCH/USDT بالای ۸۰۰ دلار معامله می شد. اکنون طی آخرین حرکت کاهشی قیمت، پایین‌ترین سطح دسامبر ۲۰۱۹ نیز در حال از دست رفتن است. اگر این اتفاق بیفتد، منجر به از دست رفتن ۷۵ درصدی ارزش کل بازار خواهد شد.

اگر این الگو همانطور که انتظار می رود عملیاتی شود، پایین ترین سطح قیمت مارس ۲۰۲۰ وارد نمودار قیمت خواهد شد. تنها در این صورت است که معامله‌گران می‌توانند تشخیص دهند که آیا کف نهایی شکل گرفته است یا خیر.


پیش بینی قیمت بیت کوین کش

احتمال ریزش قیمت «بیت کوین کَش» تا ۱۴۹ دلار| افزایش قیمت چه زمانی رخ خواهد داد؟

کندل فعال روزانه در آستانه شکستن مرز پایین مثلث با قیمت ۱۸۴.۶ دلار است. این حرکت در را برای خرس‌ها باز کرده تا به دنبال دستیابی به نقطه حمایت ۱۴۹.۰ دلار باشند؛ یعنی جایی که پایین‌ترین نقطه قیمت ۱۶ مارس ۲۰۲۰ در آن قرار دارد.

در مقابل، اگر گاوها جهشی را از نقطه ۱۷۳.۲ دلار آغاز کنند، حرکت کافی برای پشت سر گذاشتن مقاومت ۲۰۶.۰ دلار (کمترین قیمت در ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ و بالاترین قیمت ۲۳ می ۲۰۲۲) را آغاز کنند، این چشم انداز نفی خواهد شد. این حرکت قیمت، مرز بالایی مثلث را حذف کرده و در نتیجه الگوی نزولی فعلی را باطل می‌کند.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha