۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴
سقوط قیمت توکن FEG| سطح حمایت بعدی در کدام نقطه قرار دارد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

سقوط قیمت توکن FEG| سطح حمایت بعدی در کدام نقطه قرار دارد؟

در حال حاضر، فشار فروش توکن FEG به طور قابل توجهی افزایش یافته و قیمت به زیر سطح حمایت هفتگی خود رسیده است.

به گزارش بازار، پیش‌بینی قیمت توکن FEG دقیقاً بر اساس تحلیل های پیشین ارائه شده در تحلیل بازار جلو می رود. در حال حاضر، فشار فروش این توکن به طور قابل توجهی افزایش یافته و قیمت به زیر سطح حمایت هفتگی خود رسیده است.

قیمت FEG ، پشتیبانی هفتگی را در سطح $۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۸-$۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۴ چندین بار قبل از شکستن آن آزمایش کرد. بنابراین، به نظر می رسد که توکن FEG اکنون در یک انباشت نزولی قرار داشته که ممکن است ماه ها ادامه یابد.

توکن FEG در بحبوحه رونق بازار میم کوین ها در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد. این ارز در ابتدای عرضه خود با موفقیت زیادی روبرو شده و در عرض چند ماه به سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۴۵۵۰ دلار رسید.

اگرچه بازدهی دیوانه‌وار برای سرمایه‌گذاران اولیه FEG سود کلانی به بار آورد، اما سرمایه گذارانی که در اوج دوران قیمت این رمز ارز روی آن سرمایه گذاری کردند به شدت آسیب دیدند.

مانند بسیاری از میم کوین های دیگر، سرخوشی ناشی از افزایش شدید قیمت کوتاه مدت بود و روند قیمت نمی توانست چنین سطوح بالایی را حفظ کند. این ارز اکنون ۹۸.۴ درصد از بالاترین رکورد خود در ماه می ۲۰۲۱ کاهش یافته و خرس ها در حال افزایش شتاب بیشتری برای کاهش قیمت هستند.

پیش بینی قیمت توکن FEG

سقوط قیمت توکن FEG| سطح حمایت بعدی در کدام نقطه قرار دارد؟

تجزیه و تحلیل فنی رمزارز FEG نشان می دهد که قیمت این توکن در نهایت به زیر گُوِه شکسته است. بازه ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۸-۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۴۸ دلار به همان اندازه که قیمت چندین بار از آن جهش کرد، حمایت قوی محسوب می شد.

با این حال، شکست اخیر قیمت، به خرس‌ها شتاب کافی داده تا قیمت را به سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۵۵ دلار برسانند. اگر این سطح حمایت از دست برود، نقطه توقف بعدی می تواند سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲۲ دلار باشد. بنابراین، گاوهای بازار باید گامی محکم برداشته و از سقوط بیشتر قیمت این توکن جلوگیری کنند.

به دلیل ترس شدید ایجاد شده در بازار، هر گونه پیش بینی صعودی برای قیمت توکن FEG در حال حاضر کاملا بعید به نظر می رسد. بنابراین، چشم انداز نزولی ادامه دار ممکن است تنها در صورتی به حالت صعودی تبدیل شود که FEG دوباره سطح ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۴۴۰ دلار را به دست آورد.

با این حال، در شرایط فعلی بازار، این امر کاملاً بعید به نظر می رسد. بنابراین، حرکت نزولی قیمت ممکن است تا زمانی که قیمت بیت کوین نشانه هایی از برگشت را نشان دهد ادامه یابد.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha