۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
انتشار توکن جدید لونا به تعویق افتاد|لونا جدید ۷ خرداد منتشر می شود
بنیاد لونا خبر داد؛

انتشار توکن جدید لونا به تعویق افتاد|لونا جدید ۷ خرداد منتشر می شود

در پی انتشار خبر راه اندازی و انتشار توکن جدید رمزارزی لونا که قرار بود روز جمعه ششم خرداد ماه انجام شود، بنیاد لونا با انتشار پیامی رسمی از تعویق ۲۴ ساعته در راه اندازی این توکن خبر داد.

به گزارش بازار، در پی انتشار خبر راه اندازی و انتشار توکن جدید رمزارزی لونا که قرار بود روز جمعه ششم خرداد ماه انجام شود، بنیاد لونا با انتشار پیامی رسمی در صفحه توئیتر خود از تعویق ۲۴ ساعته در راه اندازی این توکن خبر داد.

بر اساس این گزارش، توکن جدید لونا قرار است روز شنبه، ۷ خرداد ماه منتشر شده و بخش عمده ای از آن به عنوان غرامت به سرمایه گذاران لونا پرداخت شود.

با اینحال، لونا هنوز در خصوص برخی موارد مانند لزوم احتمالی استفاده از کیف پول رسمی خود یعنی Terra Station یا هر کیف پول دیگری که توکن های سرمایه گذاران در آن ذخیره شده، اعلام نظر نکرده است.

همچنین برخی خبرها حاکی از احتمال تخصیص غرامت به صورت ایردراپ به آن دسته از سرمایه گذارانی است که توکن های خود را در کیف پول صرافی های خارجی همکار با لونا ذخیره کرده اند؛ با اینحال لونا هنوز در این خصوص نیز شفاف سازی نکرده و به نظر میرسد باید منتظر بیانیه های بعدی بنیاد لونا در این خصوص ماند.

گفتنی است بنیاد لونا اعلام کرده که توکن های جدید به عنوان غرامت پرداختی، به اکثر سرمایه گذاران بر روی این رمزارز تعلق خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha