۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
تسریع تسهیلات‌دهی به کشاورزان و دامداران
سرپرست بانک کشاورزی تاکید کرد

تسریع تسهیلات‌دهی به کشاورزان و دامداران

شعب منتخب بانک کشاورزی در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها و ارز ترجیحی به منظور ارائه تسریع در تسهیلات‌دهی به دامداران و کشاورزان امروز باز است.

به گزارش بازار، مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی با بیان این خبر افزود: تسهیلات دامدار کارت در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها و همچنین ارز ترجیحی ایجاد شد.

رضایی گفت: تولیدکنندگان گوشت سفید، قرمز، تخم مرغ، شیر و آبزیان از طریق جهاد کشاورزی و سامانه سیتا به بانک کشاورزی معرفی شدند و بانک با توجه به ظرفیت فعالیت و مصرف معرفی شدگان به پرداخت تسهیلات اقدام کرد.

وی افزود: تسهیلات به سه بخش تقسیم شده است، تولیدکنندگان روستایی، تولیدکنندگان عشایری و تولیدکنندگان متوسط و بزرگ. در بخش نخست بعنی تولیدکنندگان خرد تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از تسهیلات با نرخ ۱۰درصد بهره‌مند می شوند، این تسهیلات در قالب دامدار کارت به تولیدکنندگان پرداخت خواهد شد و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان فروشندگان مغازه‌های کشاورزی که توسط سازمان جهاد کشاورزی مشخص شدند نسبت به خریداری نهادهای کشاورزی ابلاغ می کند.

سرپرست بانک کشاورزی گفت: برای تسهیلات بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هم بانک نسبت به پرداخت تسهیلات متقاضیان در سامانه بازارگاه اقدام و تولید کنندگان می توانند نسبت به خرید از طریق این سمانه به صورت مستقیم از واردکنندگان و فروشندگان نهادهای کشاورزی اقدام کنند.

رضایی افزود: نهادهای خریداری شده به صورت مستقیم به تولیدکنندگان عرضه می‌شود. بانک کشاوریز تسهیلات را با توجه به ظرفیت‌ وادها و معرفی وزارت جهاد کشاورزی با ۳ نرخ ۱۲، ۱۰ و ۱۵ درصد پرداخت می‌کند و بانک تمهیدات ویژه ای را جهت سهولت در پرداخت تسهیلات فراهم کرده تا در اسرع وقت افراد مشمول تسهیلات را دریافت کنند.

به منظور اجرای سرعت در کار، شعب منتخب بانک کشاورزی امروز هم این شعب مشغول خدمت رسانی به کشاورزان و دامداران خواهند بود.

کد خبر: ۱۵۲٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امیر علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      0 0
      چرا وعده میدن ولی بانکها عمل نمیکنند