۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
افزایش برداشت گاز در منطقه پارس جنوبی به روزانه ۷۴۰ میلیون مترمکعب
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افزایش برداشت گاز در منطقه پارس جنوبی به روزانه ۷۴۰ میلیون مترمکعب

بوشهر- مشکین‌ فام مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از افزایش برداشت گاز در پارس جنوبی به روزانه ۷۴۰ میلیون مترمکعب گاز در زمستان امسال خبر داد.

محمد مشکین‌فام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اجرای طرح‌های توسعه پارس جنوبی به منظور افزایش تولید و فرآورش از از میدان گازی پارس جنوبی با کیفیت و شتاب خوبی در حال انجام است.

وی افزود: زمستان سال گذشته روزانه بالغ بر ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز از پارس جنوبی به شبکه سراسری ارسال شد و اجازه ندادیم یک لحظه هم قطعی گاز اتفاق بیفتد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از برداشت روزانه ۷۴۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی در زمستان امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: با برداشت گاز از بخشی از فاز ۱۱ و همچنین با افزایش تولید گاز در فازهای ۱۳ و ۱۶ پارس جنوبی، زمستان سال جاری تولید روزانه گاز از پارس جنوبی به ۷۴۰ میلیون متر مکعب می‌رسد.

مشکین‌فام تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با اجرای طرح‌های توسعه‌ای، در زمستان امسال میزان برداشت گاز از پارس جنوبی نسبت به زمستان سال گذشته حدود ۴۰ میلیون متر مکعب افزایش پیدا کند.

وی ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا بهره می‌بریم و امیدوارم به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

کد خبر: ۱۵۲٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha