۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
۳۶۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۳۶۰۰ فقره پرونده تخلف صنفی در زنجان تشکیل شد

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان، با بیان اینکه طی سال گذشته ۵۳ هزار و ۲۰۷ فقره بازرسی از واحدهای صنفی اقتصادی، خدماتی و انبار در استان انجام گرفته است، گفت: دراین میان سه هزار و ۵۸۰ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شد.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، به آمار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته ۵۳ هزار و ۲۰۷ فقره  بازرسی از واحدهای صنفی اقتصادی، خدماتی و انبار در استان انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: در این میان سه هزار و ۵۸۰ فقره پرونده تخلف صنفی در این زمینه تشکیل شده و ارزش ریالی این پرونده ها بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: پرونده های تخلف تشکیل شده عمدتا در بخش بهداشت و تجهیزات بهداشتی بوده است.

فغفوری با بیان اینکه این بازرسی های در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی صورت می گیرد، ابراز داشت: تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته در این بخش است.

وی با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت زنجان بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفان به جد برخورد کرده است، افزود: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، تصریح کرد: در صورت قطعیت تخلف واحد صنفی پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال و در برخی از موارد هم منجر به رضایت شاکی می‌شود.

فغفوری بر تداوم بازرسی از واحدهای صنفی کالا و خدمات در استان زنجان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۵٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha