۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
فعلا با افزایش قیمت لوازم خانگی موافقت نشد
در گفتگو با بازار عنوان شد

فعلا با افزایش قیمت لوازم خانگی موافقت نشد

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: طبق دستور سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان فعلا امکان افزایش قیمت برای صنف لوازم خانگی وجود ندارد.

سید مرتضی میری در گفتگو با خبرنگار بازار  اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و بالارفتن میزان حقوق لازم است تا قیمت لوازم خانگی بین ۵ تا ۱۰ درصد حداقل افزایش پیدا کند اما سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با این افزایش قیمت موافق نیست.

وی با اشاره به آغاز فعالیت بازار لوازم خانگی از روز گذشته افزود: هنوز خرید و فروش به روال سابق برنگشته است و چند روز زمان لازم است تا بازار دوباره خود را پیدا کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «جهش تولید» تصریح کرد: برای تحقق این شعار و همچنین اقلام مورد نیاز مردم لازم است تا ظرفیت واحدهای تولیدی افزایش قابل توجهی پیدا کند.

میری خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از تولید، واردات لوازم خانگی ممنوع شده و مقابله با قاچاق کالا تشدید شده است بنابراین برای اینکه بازار با خللی مواجه نشود لازم است تا ظرفیت تولید لوازم خانگی افزایش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

کد خبر: ۱۵٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha