۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
معرفی بیش از ۲ هزار نفر به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای
معاون وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد

معرفی بیش از ۲ هزار نفر به بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از معرفی بیش از ۲ هزار نفر به بانک کشاورزی برای فرآیند پرداخت تسهیلات یارانه‌ای خبر داد.

به گزارش بازار، محمد قربانی در حاشیه نشست وبیناری هماهنگی پرداخت تسهیلات به مرغداران، دامداران و... در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در جمع خبرنگاران، گفت: استقرار این مرحله از طرح که با هدف تسهیل، روان‌سازی و ارتباط نزدیک با مسئولان بانک کشاورزی و نظارت بر فرآیند اجرای کار و حل مشکلات دریافت تسهیلات دامداران، مرغداران، دامداران روستایی و عشایری، آبزی‌پروران، شیلات و پرورش بوقلمون، از امروز کارگروه مشترکی بین معاونت بازرگانی و بانک کشاورزی تشکیل شده تا مدیریت به نحو احسنت انجام شود و هیچ‌گونه مشکلی در بحث تأمین نقدینگی مجموعه فعالان کشاورزی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: کل اعتبار در نظر گرفته ‌شده در این امر ۲۰ هزار میلیارد تومان است که در اختیار همه‌ فعالان بخش کشاورزی که کمبود نقدینگی دارند قرار داده می‌شود.

این مقام مسوول ادامه داد: برای همه فعالان بخصوص برای واحدهای پرورش مرغ گوشتی برنامه‌ریزی‌ شده تا نقدینگی آنان تأمین شود تا با اطمینان خاطر فرآیند تولید را داشته باشند.

قربانی با تأکید بر اینکه هیچ مشکلی در تأمین نهاده‌ها وجود ندارد، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ هزار تن نهاده دامی در سامانه بازارگاه بارگذاری شده تا مرغداران و دامداران خرید را انجام دهند و انتقال نهاده‌ها به واحدهای تولید انجام شود.

وی یادآور شد: تا زمانی که تقاضا وجود داشته باشند نقدینگی را خواهیم داشت و پیش‌بینی می‌کنیم تا سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان درخواست تسهیلات داشته باشیم؛ تا این لحظه حدود ۲۰ هزار نفر فعال و بهره‌بردار بخش کشاورزی در حوزه‌های ذکرشده برای دریافت تسهیلات در سامانه سیتا بانک کشاورزی اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: فرآیند معرفی به بانک کشاورزی با سرعت‌ بالا در حال انجام است و تاکنون بیش از ۲ هزار نفر به بانک کشاورزی برای فرآیند پرداخت تسهیلات یارانه‌ای معرفی‌شده‌اند.

کد خبر: ۱۵۲٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha