۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث
بازار خبر می دهد

افتتاح بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، ‌دارویی و آزمایشگاهی با عنوان ایران هلث با حضور ۴۳۴ شرکت ایرانی و ۱۸ شرکت خارجی آغاز به کار کرد.  

بازار؛ گروه صنعت: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث) امروز سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور سید مهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بهرام دارایی رییس سازمان غذا و دارو، هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

این رویداد از امروز تا ششم خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در مساحتی بیش از ۴۰ هزار متر مربع و در شش سالن از جمله ۵-۳۱- ۳۵-۳۸- A ۳۸- B ۳۸- ۴۰-۴۱ و ۴۴ برگزار می شود و در این بازده زمانی میزبان تمامی انجمن ها، تشکل ها و اتحادیه های صنفی، متخصصان و فعالان این حوزه است.

بر این اساس، ۴۳۴ شرکت ایرانی و ۱۸ شرکت خارجی از پنج کشور ایتالیا، امارات، کره جنوبی، هند و روسیه در این رویداد حاضر شده اند تا آخرین دستاوردها و توانایی های خود را در حوزه ساخت تجهیزات پزشکی، دارویی و آزمایشگاهی در معرض دید علاقه مندان، متخصصان و فعالان این حوزه قرار دهند.

شایان ذکر است در حال حاضر شرکت‌ های تولید کننده تجهیزات پزشکی کشور، بیش از ۷۰ درصد نیاز تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، توان‌ بخشی و پیراپزشکی را تولید و تامین می‌ کنند. همچنین این نکته حائز اهمیت است که در حدود ۳۰ درصد از شرکت های حاضر در این رویداد نمایشگاهی به صورت دانش بنیان فعالیت دارند و محصولاتی دانش محور تولید می کنند. 

کد خبر: ۱۵۲٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha