۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
۱۸۵ دوره مهارت آموزی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۱۸۵ دوره مهارت آموزی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان - مدیر مرکز مدیریت و مهارت آموزی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۱۸۵ دوره آموزشی در ۱۸ مرکز وابسته به این دانشگاه برگزار شد و تعداد پنج هزار و ۳۷۲ نفر از آموزش‌های آن بهره مند شدند.

عبدالرسول رفتاری در گفتگو باخبرنگار بازار با اشاره به نقش مهارت آموزی در اشتغال و کارآفرینی اظهار داشت: در عصر حاضر بخش عظیمی از دستاوردهای اقتصادی کشورها ریشه در مهارت آموزی دارد و این مهم نقش به‌سزایی در ایجاد اشتغال پایدار و تحقق «جهش تولید» دارد.

وی افزود: مهارت زمینه را برای تولید کالای باکیفیت و استاندارد فراهم می کند و به دنبال آن افزایش تقاضا برای محصول افزایش پیدا می کند که نتیجه آن جهش تولید است.

مدیر مرکز مدیریت و مهارت آموزی دانشگاه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا تاکنون ۲۲ دوره مهارتی در مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره دانشگاه برگزار و دانشجویان آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی گفت: سال گذشته ۱۸۵ دوره آموزشی در ۱۸مرکز وابسته به دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شده و تعداد پنج هزار و ۳۷۲ نفر از آموزش های لازم بهره مند شدند.

رفتاری افزود: کاگاره ثبت اختراع پیشرفته، مقاله نویسی، آمادگی زبان، طراحی وب با هدف ورود به بازار کار از جمله دوره های آموزشی برگزار شده است.

کد خبر: ۱۵٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha