۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
نگاه توسعه‌ای به مناطق کم برخوردار با پرداخت تسهیلات
سرپرست بانک توسعه تعاون تاکید کرد؛

نگاه توسعه‌ای به مناطق کم برخوردار با پرداخت تسهیلات

اردبیل -شیخ حسینی، سرپرست بانک توسعه‌ تعاون گفت: در استان‌های کم برخوردار نگاه ما حمایت از توسعه به شکل متوازن است.

محمد شیخ حسینی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: تأمین منابع مالی برای بنگاه‌های اقتصادی با اولویت تعاونی‌ها و پشتیبانی از بخش خصوصی هدف‌گذاری اصلی بانک توسعه تعاون است و قطعا در استان‌های محروم و کم برخوردار این نگاه حمایتی و توسعه‌ای بیشتر ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: ما بدون در نظر گرفتن شاخص منابع و مصارف سعی خواهیم کرد تا پرداخت تسهیلات را در مناطق محروم اولویت اصلی قرار داده و شکاف توسعه‌ای را در کشور تا حد زیادی ترمیم کنیم.

سرپرست بانک توسعه‌ تعاون حمایت از استان‌های کم برخوردار را در بهره‌مندی از تسهیلات کم بهره و سودآور یادآور شد و گفت: ما بر اساس تکالیف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش خواهیم کرد تا با خلق پول، پرداخت تسهیلات را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران مورد توجه قرار داده و در کنار آن منابع مورد نیاز را در مسیر تحول اقتصادی قرار دهیم تا اهداف مورد نظر تحقق پیدا کند.

شیخ حسینی تاکید دولت مردمی سیزدهم را در تقویت اقتصاد و توجه به رشد اقتصادی کشور در ابعاد مختلف یادآور شد و افزود: سعی خواهیم کرد تا بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت از بنگاه‌های اقتصادی را به عنوان یک اصل اساسی در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها مورد توجه قرار دهیم

کد خبر: ۱۵۲٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha