۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
افزایش احتمالی قیمت شیبا| مقاومت بعدی روی کدام نقطه خواهد بود؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش احتمالی قیمت شیبا| مقاومت بعدی روی کدام نقطه خواهد بود؟

علیرغم وضعیت بسیار نامطلوب عملکرد ارز دیجیتال شیبا طی روزهای گذشته، اکنون به نظر می رسد اوضاع کمی آرام تر شده و احتمال افزایش قیمت این ارز طی روزهای آینده وجود دارد.

به گزارش بازار، روند قیمت ارزهای دیجیتال طی چند روز گذشته کم و بیش هماهنگ با یکدیگر بوده و ریزش و صعود شدیدی در بین ارزهای بزرگ بازار به چشم نمی خورد. پس از کاهش شدید قیمت ها در ۱۲ می، همه آنها به ضروت متوسط، بیش از ۱۰٪ افزایش یافته اند. قیمت شیبا اینو اکنون با ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می شود که حدود ۳۸ درصد بالاتر از پایین ترین سطح این ماه است. همچنین ارزش بازار آن به بیش از ۶.۶ میلیارد دلار افزایش یافته و آن را به شانزدهمین سکه بزرگ تبدیل کرده است.

توکن SHIB زمانی یکی از محبوب ترین ارزهای بازار در فصل رونق بازار کریپتو محسوب می شد. روند پیشرفت قیمت نیز پیشرفت خوبی داشته و سرمایه گذاران به مرور زمان آن را از یک میم کوین صرف به یکارز دیجیتال قوی با کاربردی مناسب سوق داند. به عنوان مثال، توسعه دهندگان، اکوسیستم شیبا سوآپ (ShibaSwap ) را راه اندازی کردند که یک پلت فرم DeFi محسوب می شود.

کل ارزش قفل شده (TVL) شیبا سوآپ حدود ۱۳۰ میلیون دلار در اوج خود بود که امروز، TVL شبکه به حدود ۴۶ میلیون دلار کاهش یافته است.

توسعه دهندگان Shiba Inu همچنین محصولات دیگری مانند بازار NFT معروف به «شیبوشیش» را راه اندازی کردند. در حالی که این بازار در روزهای اولیه شروع به کار خود موفق بود، اکنون تقاضای آن کاهش یافته است.

بنابراین، نگرانی‌هایی در مورد آینده شیبا اینو وجود دارد. در نظرسنجی اخیر انجام شده توسط موسسه فایندر، اکثر اعضای این پنل پیش بینی کردند که این ارز طی سال های آینده بی ارزش خواهد شد.

پیش بینی قیمت شیبا اینو

افزایش احتمالی قیمت شیبا| مقامت بعدی روی کدام نقطه خواهد بود؟

همانطور که در نمودار ۴ ساعته ملاحظه می فرمایید، قیمت شیبا اینو طی چند روز گذشته در مرحله تثبیت قرار داشته است. هفته گذشته، این ارز حمایت قوی در $۰.۰۰۰۰۱۱ پیدا کرده که سال گذشته به زیر این نقطه سقوط نکرد.

اکنون شیبا توانسته است بالاتر از خط روند نزولی که با رنگ سبز نشان داده شده حرکت کند. علاوه بر این، شیبا بالاتر از نقاط پارابولیک اندیکاترو SAR حرکت کرده است در حالی که نوسانگر حجم، بالاتر از سطح خنثی در حرکت است.

بنابراین، در حالی که وضعیت بازار ارزهای دیجیتال هنوز چالش برانگیز است، احتمال می رود که شیبا طی روزهای آینده به افزایش قیمت خود ادامه دهد. اگر این اتفاق بیفتد، سطح مقاومت کلیدی بعدی روی ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار خواهد بود. حد ضرر این چشم انداز را نیز روی ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار در نظر بگیرید.

کد خبر: ۱۵۲٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha