۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
احتمال افزایش قیمت قیمت رمزارز گالا طی روزهای آینده
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت قیمت رمزارز گالا طی روزهای آینده

طی روزهای گذشته، رمزارز گالا موفق شده بخش زیادی از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کرده و پیش بینی می شود پیرفت قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال گالا از ۱۳ مه به دلیل ادامه ریزش های متوالی در بازار کریپتو کاهش یافته است. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۰.۰۸۷۳ دلار معامله می شود که حدود ۸۵ درصد بالاتر از پایین ترین سطح این ماه است.

با اینحال، گالا بیش از ۹۰ درصد از بالاترین رکورد تاریخی خود سقوط کرده و ارزش کل بازار آن را به حدود ۶۶۱ میلیون دلار رسانده است. اکنون این ارز دیجیتال ۸۸ امین ارز دیجیتال بزرگ در جهان محسوب می شود.

گالا توکن بومی اکوسیستم Gala Games است که یکی از سریع‌ترین نرخ های رشد در صنعت بازی های مبتنی بر بلاک چین را به خود تخصیص داده است. در نتیجه، این پلتفرم به سرعت در حال گسترش بوده و توسعه دهندگان بیشتری از آن استقبال می کنند. برخی از برترین بازی‌های ساخته شده در این اکوسیستم عبارتند از Town Crash، Spider Tanks، The Walking Dead، Legends Reborn، و Mirandus.

علاوه بر بازی ها، این پلتفرم به مکان مورد علاقه ای برای NFT ها تبدیل شده است. در واقع، یک نگاه دقیق نشان می دهد که تعداد زیادی از NFT های آن که در حال حاضر در حال فروش هستند، به فروش رفته و با این حساب، موفقیتی بزرگ را برای این اکوسیستم محبوب به ارمغان آورده اند. بنابراین، با رشد پلتفرم‌های بازی و NFT در اکوسیستم، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک، شاهد عملکرد خوبی برای قیمت گالا باشیم.


پیش بینی قیمت گالا

احتمال افزایش قیمت قیمت رمزارز گالا طی روزهای آینده

بررسی نمودار چهار ساعته قیمت نشان می دهد که قیمت گالا طی چند روز گذشته در محدوده فشرده ای قرار داشته است. در طول مسیر، این ارز شبیه یک الگوی گوِه در حال سقوط تشکیل داده که به رنگ آبی نشان داده شده است. قیمت گالا همچنین کمی بالاتر از میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه حرکت کرده است.

علاوه بر این، نمودار قیمت گالا چیزی شبیه به یک الگوی سر و شانه معکوس تشکیل داده است. بنابراین، قیمت گالا احتمالاً طی روزهای آینده یک شکست صعودی خواهد داشت زیرا سرمایه گذاران تلاش می کنند تا بالاتر از مقاومت مهم ۰.۱۱ دلار حرکت کنند. حد ضرر برای گالا روی ۰.۰۸ دلار خواهد بود که لازم است سرمایه گذاران نسبت به این عدد توجه داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۲٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha