۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
راه‌اندازی بزرگترین واحد تولیدی شیشه لمینت کشور در تبریز
رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

راه‌اندازی بزرگترین واحد تولیدی شیشه لمینت کشور در تبریز

تبریز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین واحد تولیدی شیشه لمینت کشور با سرمایه گذاری چهار میلیون یورویی در تبریز راه اندازی شد.

به گزارش بازار، صابر پرنیان با بیان اینکه بزرگترین واحد تولیدی شیشه لمینت کشور با سرمایه گذاری چهار میلیون یورویی در تبریز راه اندازی شد، اظهار کرد: این واحد تولیدی روزانه ۱۲ هزار متر مربع شیشه لمینت تولید می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل زنجیره تولید محصولات شیشه در استان تاکید کرد: شیشه لمینت نسبت به شیشه‌های معمولی از ضریب ایمنی بیشتری برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه این محصولات باید در سبد صادرات استان قرار گیرند، گفت: با توجه به خاصیت چسبندگی بسیار بالای مواد موجود در شیشه در اثر شکستن، قطعات شکسته شده فرونمی‌ریزند.

پرنیان ادامه داد: علاوه بر استفاده از شیشه لمینت در ساختمان‌های مسکونی از این نوع شیشه می‌توان در سایر مکان‌ها از جمله فرودگاه‌ها، اماکن اداری و تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ویترین صرافی‌ها و طلا فروشی‌ها استفاده کرد.

وی افزود: شیشه‌های نشکن به عنوان شیشه اتومبیل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که به دلیل خاصیت کشسانی این نوع شیشه، میزان خسارت ناشی از شکستن در هنگام تصادف کاهش یافته و موجب افزایش امنیت راننده می‌شود.

کد خبر: ۱۵۲٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha