۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
واریز بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان به وسیله متقاضیان نهضت ملی مسکن
مدیرعامل بانک مسکن مطرح کرد

واریز بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان به وسیله متقاضیان نهضت ملی مسکن

مدیرعامل بانک مسکن گفت: تا کنون بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان به وسیله متقاضیان نهضت ملی مسکن واریز شده است.

به گزارش بازار، محمود شایان گفت: مجموع مبلغ واریزی متقاضیان، ۱۵۵ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال (بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان) بوده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۲۸ هزار و ۳۳ فقره حساب برای نهضت ملی مسکن افتتاح شده است افزود: از ۲۰ هزار و ۱۷۶ فقره حساب افتتاح شده، فسخ شده‌اند.

به گفته مدیرعامل بانک مسکن تاکنون ۸ هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان از منابع نهضت ملی مسکن از حساب برداشت و به مجریان طرح‌های مسکن پرداخت شده است.

وی در خصوص تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن یادآور شد: تا کنون ۱۹ هزار و ۲۷ پروژه ساخت و ساز مسکن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و تعداد ۲۷۷ هزار و ۸۸۰ واحد مسکونی نیز برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

شایان با بیان اینکه تاکنون برای ۳ هزار و ۵۸۰ پروژه از طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۳ هزار و ۴۲۲ میلیارد تومان قرارداد منعقد شده تصریح کرد: مبلغ سهم الشرکه پرداختی از محل تسهیلات ۶ هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان است.

وی با تأکید بر اینکه سهمیه اعلامی بانک مسکن برای اعطای تسهیلات به واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ۲۱۰ هزار واحد بوده و بانک مسکن تا کنون به بیش از ۲۲۷ هزار واحد یعنی بیش از سهمیه ابلاغی تسهیلات پرداخت کرده گفت: بانک مسکن در سال ۱۴۰۰ بیش از ۷۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد که در تاریخ این بانک بی سابقه بوده و نسبت به سال ۹۹ بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۱۵۲٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha