۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
انعقاد ۲۹ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان فارس برای مدیریت مصرف برق
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس خبرداد؛

انعقاد ۲۹ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان فارس برای مدیریت مصرف برق

شیراز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از انعقاد بیش از ۲۹ هزار تفاهم‌نامه با مشترکان استان برای مدیریت مصرف برق خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای، حمیدرضا کریمی فر در این رابطه گفت: با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹ هزار و ۹۲۰ فقره تفاهم نامه همکاری با مشترکان بخش‌های مختلف اعم از بخش‌های صنعت، کشاورزی، تجاری، عمومی و اداری استان منعقد شده که این حجم از تفاهم نامه در مقایسه با سال گذشته، ۱۳درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این تعداد، ٢٦ هزار و ١٨٠ فقره تفاهم نامه در حوزه کشاورزی، دو هزار و ٩٦ فقره درحوزه صنعت، جایگاه های سی ان جی ۷۲فقره، مراکز تجاری ۴۳۵و اداره ها هزار و ٩٤ مورد و همچنین ۴۳فقره مولدهای خودتامین منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر نقش مهم مشترکان به ویژه مشترکان خانگی در عبور موفق از پیک بار تابستان سال جاری تاکید کرد و ادامه داد: امسال با توجه به گرم شدن هوای مناطق جنوب کشور از ابتدای فصل بهار، کاهش بارندگی و ذخایرآب پشت سدها به عنوان یکی از منابع تولید برق در دو سال اخیر، افزایش بهره‌برداری از برق در بخش کشاورزی، استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز، منجر به بروز چالش‌هایی در راستای موازنه تولید و مصرف برق شده است که این امر ضرورت همراهی و مشارکت تمام مشترکان در مدیریت مصرف برق در ایام گرم سال پیش رو را دو چندان می کند.

کریمی فرد افزود: از مشترکان خانگی برق استان انتظار می رود با رعایت راهکارهای ساده مانند عدم استفاده هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار، بهره گیری از روشنایی طبیعی روز، نصب لامپ های کم مصرف ال ای دی، استفاده از دورکند کولرهای آبی، سرویس و نصب سایبان بر روی کولرها، صنعت برق استان را در جهت تامین برق مطمئن و پایدار و ایجاد رفاه و آسایش یاری رسانند.

کد خبر: ۱۵۲٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha