۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
بررسی قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد

بررسی قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جلسه کمیسیون انرژی مجلس، گفت: امروز طرح اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی بررسی شد.

به گزارش بازار، مصطفی نخعی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه یکم خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس، گفت: امروز طرح اصلاح قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی بررسی شد و در نهایت طی یک رای گیری مورد موافقت اعضای کمیسیون قرار گرفت. طراحان طرح پس از گذشت ۳ سال از اجرای قانون ایراداتی را احصاء کردند و اکنون درصدد رفع آن‌ها برآمدند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اصلاح بند (ت) ماده (۳۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مربوط به ۳ درصد سهم مناطق نفت‌خیر از صادرات نفت خام و میعانات گازی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: انتخاب ۲ نفر از اعضا جهت معرفی به صحن علنی با هدف انتخاب یک نفر برای عضویت در "کمیته طرح‌های سرمایه‌گذاری موضوع ردیف ۶ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۱"، دستور کار دیگر امروز کمیسیون بود که آقایان رمضانعلی سنگدوینی و عبدالعلی رحیمی مظفری برای معرفی به صحن انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ردیف ۶ جدول تبصره ۱۴ به سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه گاز اشاره شده است، اما قبل از اینکه این طرح‌های سرمایه‌گذاری بر روی میز شورای اقتصاد رود باید کمیته‌ای با حضور معاون رئیس‌جمهور، وزرای اقتصاد، نفت و سه نفر از مجلس به عنوان ناظر تشکیل شود و طرح‌ها را بررسی کنند اگر مورد تایید آن‌ها قرار گرفت، به شورای اقتصاد می‌رود و در ادامه درصورت تایید در شورای اقتصاد ابلاغ خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha