۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
 پارک علم و فناوری زنجان از لحاظ بودجه و تجهیزات در رتبه آخر کشور است
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

پارک علم و فناوری زنجان از لحاظ بودجه و تجهیزات در رتبه آخر کشور است

زنجان- آذرپیوند، رئیس پارک علم و فناوری زنجان با بیان اینکه در حال حاضر برای بقای پارک علم و فناوری استان زنجان جنگ می کنیم، گفت: پارک علم و فناوری استان از لحاظ بودجه و تجهیزات در رتبه آخر است.

علی آذر پیوند در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه رسالت پارک علم و فناوری ایجاد اشتغال برای جوانان است،گفت در این خصوص تلاش جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای بقای پارک علم و فناوری استان زنجان جنگ می کنیم،اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان از لحاظ بودجه و تجهیزات در رتبه آخر است.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان زنجان با بیان اینکه از لحاظ تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان در رتبه ۱۱ کشور قرار دارد، گفت: به عنوان یک حلقه بعد از دانشگاه برای ساخت شرکت به جوانان دارای ایده کمک کرده و اقداماتی همچون اعطای مکان، اینترنت و تسهیلات برای جوانان انجام می شود.

آذرپیوند با بیان اینکه در استان زنجان به سمت رویدادهای مسئله‌محور حرکت کرده‌ایم، ابراز داشت: این رویداد تیرماه سال‌جاری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از سال ۹۶ تاکنون فضای مناسب و کافی برای استقرار این شرکت‌ها نداشتیم و امیدواریم این مهم در سالجاری به جد مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۱۵۲٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha