۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
۵ هزار و ۸۰۰ نفر در ایلام برای طرح نهضت ملی مسکن تایید شدند
در گفتگو با بازار مطرح شد

۵ هزار و ۸۰۰ نفر در ایلام برای طرح نهضت ملی مسکن تایید شدند

ایلام- منصوربیگی، معاون مسکن اداره راه و شهرسازی ایلام گفت: ۵ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در ایلام تایید شده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۱۸ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

علی اصغر منصوربیگی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح ملی مسکن برای خانه دار شدن مردم همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برنامه ریزی شده و ۵ هزار و ۸۰۰ نفر واجد شرایط دریافت تسهیلات مسکن شده‌اند.

وی افزود: در کل استان ۳۸ هزار نفر برای این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ نفر تایید نهایی شدند و تا به این لحظه ۲ هزار و ۳۱۸ نفر واریز وجه اولیه داشته‌اند.

منصوربیگی بیان کرد: به همین تعداد افرادی که واریز وجه داشته‌اند، پروژه نیز وارد فاز اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: سهم استان ایلام در طرح اقدام ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که از این تعداد ۸ هزار واحد مربوط به مسکن روستایی، ۵ هزار و ۷۰۰ واحد بخش خصوصی و ۴ هزار و ۲۰۰ واحد در بافت‌های فرسوده شهری است.

معاون راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون برای احداث ۱۱ هزار واحد ۲۷۰ هکتار زمین تامین شده است، گفت: ۳۶۴ هکتار برای کل واحدهای سهمیه استان نیاز است که ۲۷۰ هکتار به صورت قطعی تامین شده است.

منصوربیگی بیان کرد: تا این لحظه با ۲ کارگزار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت ۳۵۰ واحد و بنیاد مسکن استان نیز برای ساخت ۵ هزار و ۸۰۰ واحد تفاهم نامه بسته شده است.

وی گفت: متقاضیان دارای سند مالکیت در شهرهای با بافت فرسوده می‌توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به ازای هر واحد در شهر ایلام و ۳۰۰ میلیون تومانی در سایر شهرهای استان بهره مند شوند.

کد خبر: ۱۵۲٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha