۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
وزارت آموزش و پرورش به تعهدات خود برای پرداخت حق بیمه معلمان غیردولتی عمل کند
نماینده مردم بهشهر در مجلس:

وزارت آموزش و پرورش به تعهدات خود برای پرداخت حق بیمه معلمان غیردولتی عمل کند

شریعتی اندراتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس از وزارت آموزش و پرورش خواست تا به تعهدات خود برای پرداخت حق بیمه معلمان غیردولتی عمل کند.

به گزارش بازار، غلامرضا شریعتی اندراتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک سالروز فرا رسیدن ۳ خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس قانون مدارس غیردولتی تعهداتی بر دوش دولت بوده، از جمله پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان غیردولتی و پرداخت وام های قرض الحسنه و کمک به احداث اماکن آموزشی از طریق تسهیلات بانکی با توجه به مدارس غیردولتی سهم مهمی از هزینه های آموزش و پرورش را می پردازند، انتظار می رود در جهت اجرایی کردن این قانون اهتمام جدی تری داشته باشیم.

نماینده مردم بهشهر و نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مکرراً در رابطه با راه مواصلاتی نکا به نیروگاه و بهشهر به زاغمرز به مسئولان وزارت راه تذکر داده ام، اما متاسفانه هیچ گونه توجهی نمی کنند، انتظار می رود در جهت تکمیل این دو محور اساسی اقدام عاجل صورت گیرد. همچنین محورهای کوهستانی حوزه انتخابیه اینجانب نیازمند توجه ویژه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

کد خبر: ۱۵۲٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha