۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه‌ای در استان سمنان
استاندار سمنان تاکید کرد؛

تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه‌ای در استان سمنان

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان بر تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه‌ای در این استان تاکید کرد و گفت: از مسئولان ذی ربط خواسته‌ایم تا در این باره اهتمام ویژه داشته باشند.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح هدفمندی یارانه ها در واقع عادلانه کردن یارانه ها را به دنبال خواهد داشت، تاکید کرد: این طرح جلوی قاچاق و مچنین سودجویان را می گیرد و اجازه می دهد که یارانه به مردم یعنی مصرف کنندگان برسد.

وی با بیان اینکه این طرح الزاماتی دارد که باید به آن توجه داشت، افزود: هم افزایی و همراهی خوبی بین مسئولان استان سمنان در اجرای طرح وجود دارد و شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه هستیم.

نان دغدغه مسئولان
استاندار سمنان بر تعیین تکلیف قیمت نان غیر یارانه ای در این استان تاکید کرد و گفت: از مسئولان ذی ربط خواسته ایم تا در این باره اهتمام ویژه داشته باشند.

هاشمی همچنین خواستار نظارت های مستمر برای تامین آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان سمنان شد و گفت: تامین نان از جمله مهمترین دغدغه‌های ما در عرصه مدیریت حوزه تامین اقلام اساسی در استان است که در این راستا اهتمام جدی نیز وجود دارد اما اعتقاد نیز داریم که باید در کنار نظارت بر روند توزیع آرد، تکلیف نان غیر یارانه ای نیز مشخص شود.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها بر تمامی کالاها همچنان با قوت ادامه دارد، افزود: خوشبختانه در استان و در زمینه تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم کمبودی نداریم و در برخی اقلام مانند مرغ و تخم مرغ به واسطه تولید کننده بودن استان، مازاد بر مصرف را نیز به استان هایی مانند تهران صادر می‌کنیم که نشان می‌دهد دغدغه‌ای در استان وجود ندارد.

کد خبر: ۱۵۲٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha