۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
جذب ۲۰۰ نیروی جدید در پارس جنوبی | اولویت استخدام با نیروهای بومی است
مدیر عامل پارس جنوبی خبر داد:

جذب ۲۰۰ نیروی جدید در پارس جنوبی | اولویت استخدام با نیروهای بومی است

بوشهر- اسدی مدیر عامل پارس جنوبی از جذب ۲۰۰ نیروی جدید در پارس جنوبی خبر داد و گفت: اولویت استخدام‌های جدید با نیروهای بومی است.

سخاوت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده، تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به کار می‌گیریم.

وی افزود: پارس جنوبی به عنوان قطب انرژی خاورمیانه در سال جاری در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و محیط پیرامونی، توجه خاصی به جذب نیروهای بومی دارد و امیدوارم به اهداف ترسیم شده برسیم.

مدیر عامل پارس جنوبی از جذب ۲۰۰ نیروی جدید در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: در بین‌ متقاضیان دیپلم و فوق دیپلم، صد در صد نیروها از بین جوانان استان بوشهر انتخاب می‌شوند.

اسدی یادآور شد: برای متقاضیان لیسانس به بالا نیز سهمیه ۵۰ درصدی نیروهای بومی لحاظ می‌شود.

وی گفت: شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی نفت از جمله سروش مهستان عسلویه، نگین مهستان کنگان، پتروپالایش کنگان و توسعه پتروشیمی کنگان از شرکت‌هایی هستند که نیروی جدید جذب می‌کنند.

اسدی از برگزاری آزمون استخدامی در روز ۲۰ خرداد امسال خبر داد و بیان کرد: دفترچه آزمون استخدامی در هفته اول خرداد منتشر و شرایط و جزئیات نحوه استخدام اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha