۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
۲۲۰ تن مرغ از مرغداران البرز خریداری شد/ مصرف خانگی گوشت مرغ کاهش نداشته است
مدیر شرکت پشتیبانی امور دام البرز در گفتگو با بازار:

۲۲۰ تن مرغ از مرغداران البرز خریداری شد/ مصرف خانگی گوشت مرغ کاهش نداشته است

کرج- مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز با اعلام کاهش تقاضای گوشت مرغ گرم در استان گفت: طبق قرارداد، ۲۲۰ تن مرغ از مرغداران البرز خریداری و برای تنظیم بازار در سردخانه نگهداری می شود.

رحمت اله شفائی در گفتگو با بازار تاکید کرد: مصرف روزانه و سهم سفره مردم کاهش نداشته بلکه به دلیل حذف مراسم های مختلف «جشن و عزا »و همچنین تعطیلی «رستوران ها و هتل ها » در نتیجه شیوع کرونا، تقاضای گوشت مرغ گرم کاهش داشته و مرغ روی دست تولیدکنندگان ماند که شرکت پشتیبانی امور دام طبق سیاست وارد عمل شد و با ظرفیت بالا و بی سابقه نسبت به خرید مرغ از مرغداران اقدام کرد.

شفائی افزود: کشتار مرغ به طور روزانه انجام می شود و گوشت مرغ به سردخانه منتقل می شود تا در زمان نیاز برای تنظیم بازار توزیع شود.

وی با بیان اینکه به دلیل کشش نداشتن بازار، قیمت گوشت مرغ در بازار از نرخ مصوب نیز پایین تراست تاکید کرد: به دلیل تعطیلی و حضور مردم در خانه مصرف مرغ از سفره ها کاهش نداشته و کاهش تقاضا فقط به دلیل تعطیلی و عدم مصرف متقاضیان فوق الذکر است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز با اعلام تخصیص ۸۲۹ تن مرغ منجمد و ۴۹۷ تن گوشت گوساله منجمد برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در البرز گفت: هیچ کمبودی در خصوص تامین گوشت و مرغ استان نداریم و گوشت و مرغ منجمد با نرخ مصوب در بازار توزیع می شود.

شفائی با اشاره به نزدیکی به ماه مبارک رمضان و دغدغه و نیاز مردم به مواد پروتئینی گفت: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که هیچ کمبود و مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز در استان نداریم.

کد خبر: ۱۵٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha