۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
حمایت مهم یک دلاری برای رمزارز مینا| احتمال ریزش قیمت
تحلیل بازار رمزارزها؛

حمایت مهم یک دلاری برای رمزارز مینا| احتمال ریزش قیمت

با ریزش سنگین در بازار ارزهای دیجیتال و رکود حاکم بر این بازار طی روزهای گذشته، رمز ارز «مینا پروتکل» نیز در حال مبارزه برای دستیابی حفظ پشتیبانی کلیدی در حدود یک دلار مبارزه می‌کند.

به گزارش بازار، با ریزش سنگین در بازار ارزهای دیجیتال و رکود حاکم بر این بازار طی روزهای گذشته، رمز ارز «مینا پروتکل» نیز در حال مبارزه برای دستیابی حفظ پشتیبانی کلیدی در حدود ۱ دلار مبارزه می‌کند. رکود مداوم قیمت بیت کوین، اکثر آلتکوین ها از جمله توکن MINA را در یک مارپیچ نزولی قرار داده است.

هفته گذشته قیمت مینا به ۰.۷۹ دلار کاهش یافت که این کاهش قیمت، در پی ریزش سنگین قیمت بیت کوین به ۲۴۵۰۰ دلار ایجاد شد. در زمان نگارش این گزارش، قیمت مینا با قیمت ۱.۰۱ دلار معامله می‌شود که ۸۴ درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود یعنی ۶.۵۶ دلار است.

مینا پروتکل خود را سبک ترین بلاک چین در جهان معرفی کرده و جالب توجه اینکه اندازه بلاک چین MINA تنها ۲۲ کیلوبایت است. این قیمت در مقایسه با اندازه‌های دیگر بلاک‌چین‌ها که معمولاً ۱۰۰ گیگابایت هستند، بسیار ناچیر محسوب می شود.

پیش بینی قیمت مینا پروتکل

حمایت مهم یک دلاری برای رمزارز مینا| احتمال ریزش قیمت

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن مینا نشان می دهد که محدوده حمایت ۰.۹۲-۱.۰۳ دلار دوباره در حال آزمایش است. این همان منطقه ای است که قیمت در ژوئیه ۲۰۲۱ از همانجا مجددا افزایش یافت.

با این حال، اگر تحرک قیمت این حمایت را از دست بدهد، ممکن است اوضاع برای گاوها بسیار وخیم شود. چنین شکست نزولی می تواند منجر به ظهور نقاط حمایت جدید خواهد شد.

آخرین امید برای گاوها، بسته شدن هفتگی قیمت بالاتر از این حمایت کلیدی است که ممکن است منجر به افزایش قیمت به حدود ۱.۸۴ دلار شود. با این حال، چنین حرکتی تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که قیمت بیت کوین بالای منطقه ۳۵۰۰۰ دلار تثبیت شود. تا آن زمان، هر گونه پیش‌بینی صعودی قیمت برای مینا بعید به نظر می رسد.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha