۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
بهره گیری از ظرفیت متخصصان حوزه آب دانشکده کشاورزی در همدان
در راستای حل چالش کم آبی صورت می گیرد؛

بهره گیری از ظرفیت متخصصان حوزه آب دانشکده کشاورزی در همدان

همدان - صادقی مهر، معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان همدان از بهره گیری ظرفیت متخصصان حوزه آب دانشکده کشاورزی در همدان خبر داد.

محمد صادقی مهر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تشکیل شورای ملی سیاستگذاری تعامل با نخبگان و خبرگان گفت: ذیل تشکیل شورای مذکور تشکیل کارگروه تخصصی با حضور نخبگان استانی به منظور حفظ ارتباط صنعت و دانشگاه، در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم و در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری شورای سیاستگذاری تعامل با نخبگان و خبرگان تشکیل شده است، اظهارداشت: از آنجا که رهبری در دیدار با جمعی از نخبگان و استعداد های برتر کشور بر حل مسائل اساسی کشور به روش علمی و تقویت حس توانایی و خود اتکایی در نخبگان توسط دستگاههای حاکمیتی تاکید کردند لذا شورای مذکور با هدف استفاده از ظرفیت های علمی در حل مسائل آب و برق در سطح کشور دایر شده است.

وی همچنین با بیان اینکه؛ بر همین اساس چالش های حوزه آب و راهکارهای پیشنهادی در معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو در حضور نخبگان کشور مورد بررسی قرار می گیرد، عنوان کرد: به همین منظور شرکت آب و فاضلاب استان همدان با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از ظرفیت های علمی و تحقیقاتی اقدام به تشکیل جلسات و عقد تفاهم نامه با دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان کرده است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان همدان از همفکری ها به منظور ارتقاء تعامل میان شرکت آب و فاضلاب استان و دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و با اشاره به تشکیل جلسه بررسی راهکارها و پتانسیل های موجود به منظور ارتقاء ارتباط دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب گفت: این جلسه با محوریت شعار سال و با هدف بهره گیری از ظرفیت متخصصان حوزه آب دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شد از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مشارکت در تدوین پروپوزال های دانشجویان مقطع ارشد و دکتری و حضور در جلسات دفاع دعوت شود.

صادقی مهر با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات مستمر هم اندیشی فی مابین صنعت و دانشگاه از الزامات است، گفت: در این جلسه از همکاری و مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان همدان با مجموعه توانمند حوزه آب دانشگاه بوعلی سینا تقدیر و تشکر به عمل آمد و مقرر شد این همکاری به شکل مستمر در راستای کاهش تنش های آبی و استفاده از راهکار های علمی در دستور کار کمیته تحقیقات قرار گیرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha