۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
بهترین روش حذف دسته جمعی فالوور های فیک رایگان

بهترین روش حذف دسته جمعی فالوور های فیک رایگان

وجود فالوورهای فیک در پیج های اینستاگرامی جدیدا باعث افت امتیاز پیج می شود و شانس حضور در اکسپلور و افزایش فالوور واقعی و هدفمند را از پیج می گیرد!

به گزارش بازار، وجود فالوورهای فیک در پیج های اینستاگرامی جدیدا باعث افت امتیاز پیج می شود و شانس حضور در اکسپلور و افزایش فالوور واقعی و هدفمند را از پیج می گیرد! شناسایی فالوورهای فیک در پیج های اینستاگرامی کار ساده ای نیست خصوصا موقعی که تعداد فالوورهای پیج خیلی زیاد باشد.

جدا از شناسایی، حذف شان هم سخت و زمان بر است. یعنی به هیچ وجه نمی توان به صورت دستی این کار را انجام داد چون تایم زیادی را از ادمین پیج می گیرد. خب راه کار چیست؟ چطور باید فالوورهای فیک پیج مان را شناسایی و حذف کنیم؟

ما در این مطلب قصد داریم برنامه حذف دسته جمعی فالوور فیک اینستاگرام را به شما معرفی کنیم تا خیلی راحت و سریع بتوانید فالوورهای فیک پیج تان را شناسایی کنید و برای همیشه از دستشان راحت شوید. پس پیشنهاد می کنیم در این آموزش همراه ما باشید.

آشنایی با فالوورهای فیک یا روح در اینستاگرام

در اینستاگرام فالوورهای روح کاربران جعلی یا غیر فعالی هستند که هیچ یک از محتوایی که شما ایجاد می کنید را به اشتراک نمی گذارند. در واقع هیچ ری اکشنی نسبت به شما ندارند! این همان ارسال هرزنامه و نظرات برای سایر کاربران است.

شناسایی اکثر حساب های جعلی در اینستاگرام کار آسانی است. آنها معمولا حروف بی معنی دارند یا اغلب با اعداد شروع می شوند. وقتی به پروفایل شان نگاه می کنید، معمولا تعداد بسیار کمی از فالوورها را مشاهده می کنید، اما آنها معمولا تعداد زیادی اکانت را دنبال می کنند. خیلی جالب است!

البته این موارد تنها دلایل فیک بودنشان نیست. محتوای آنها معمولاً کیفیت پایینی دارد یا ظاهرا از حساب های هک شده هستند.

هر اکانتی که صرفاً برای افزایش تعداد یا انتشار اسپم ها ایجاد شود، خبر بدی است و اگر می خواهید از حساب خود برای کار با برندهای معتبر استفاده کنید، بدون آنها بهتر است. در حقیقت شما باید از افزایش فالوورهای روح و فیک در پیج تان جلوگیری کنید.

فالوور فیک چطور پیج اینستاگرام تان را نابود می کند؟

الگوریتم اینستاگرام برای اندازه گیری میزان تعامل صفحات برای محتوای خوب طراحی شده است. هرچه میزان تعامل صفحه شما بیشتر باشد، اینستاگرام از صفحه شما بیشتر حمایت می کند، زیرا می داند که باعث شده مردم بیشتر در اینستاگرام بمانند! بنابراین، به همین دلیل است که صفحات بیشتری را به شما در اکسپلور نشان می دهد تا فالوور بیشتری جذب کنید.

حال اگر صفحه شما فالوورهای فیک داشته باشد، میزان تعامل صفحه شما کاهش می یابد و این منجر به افت شدید تعامل در پیج تان می شود. پست های شما دیگر به اکسپلور و هشتگ ها نمی روند و صفحه شما به تدریج مسدود می شود. این همان بلایی است که فالوورهای فیک و غیرفعال سر پیج های مطرح اینستاگرام می آورند.

تشخیص دادن و پاک کردن فالوورهای فیک چگونه است؟

شناسایی و حذف فالوورهای جعلی در اینستاگرام کار ساده ای نیست! زیرا زمان زیادی می برد و شناسایی پروفایل های جعلی دشوار است. این به این دلیل است که بسیاری از اکانت های واقعی اینستاگرام بدون عکس هستند و درست مانند صفحات جعلی هستند، اما در عین حال واقعی هستند.

به طور کلی از عکس پروفایل، نام کاربری، تعداد فالوورها و نوشته های داخل بیوگرافی و ... می توانید ببینید اکانت های اینستاگرام واقعی هستند یا جعلی. البته بررسی دستی چنین مواردی دشوار است.

پس از شناسایی فالوورهای جعلی، برای حذف دستی آنها، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید. البته توجه داشته باشید که حذف فالوور فقط از طریق اپلیکیشن اینستاگرام امکان پذیر است و در نسخه تحت وب نمی توانید این کار را انجام دهید.

برای اینکار ابتدا وارد پیج تان شوید سپس روی گزینه Followers کلیک کنید. در این قسمت کل فالوورهای خود را مشاهده خواهید کرد. هر کدام که فکر کردید فیک است را با زدن روی دکمه remove در کنار پروفایل مورد نظر می توانید پاک کنید. با این روش دیگر جزو فالوورهای شما نخواهد بود.

آیا باید از برنامه حذف فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنیم؟

از هر برنامه و سایتی نباید برای این کار استفاده کنید چون ریسک بالایی دارد. احتمال اینکه پیج تان را برای همیشه از دست بدهید وجود دارد. چون خیلی از این برنامه ها با الگوریتم های جدید اینستاگرام سازگار نیستند و ممکن است با فعالیت غیر طبیعی شان باعث مسدود شدن پیج تان شود.

اما در ادامه دو برنامه و ربات اینستاگرام به شما معرفی خواهیم کرد که توسط ما و کاربران زیادی تست شده است و جواب می دهد. با خیال راحت می توانید استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای پیج تان پیش بیاید.

بهترین روش حذف دسته جمعی فالوورهای فیک اینستاگرام

بهترین روش حذف دسته جمعی فالوور های فیک رایگان

اپلیکیشن قدرتمند Cleaner For IG برای صفحاتی است که تعداد فالوورهای زیادی دارند. این برنامه از هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف فالوورهای جعلی شما استفاده می کند. مهم ترین ویژگی این اپلیکیشن حذف انبوه فالوورهای جعلی است، اما قابلیت های دیگری مانند حذف پست های اینستاگرام، حذف پست هایی که بدون لایک اند و ... را نیز دارد.

اگر به دنبال بهترین برنامه حذف فالوور در اینستاگرام هستید، Cleaner For IG بهترین گزینه برای شماست که هم برای آیفون و هم برای اندروید قابل استفاده است. با این اپلیکیشن موبایلی به راحتی می توانید فالوورهای فیک تان را به صورت دسته جمعی پاک کنید.

ربات حذف دسته جمعی فالوور فیک اینستاگرام

در این قسمت قصد دارم یک اپلیکیشن ایرانی را برای حذف فالوور به شما معرفی کنم. خیلی خوبه که از برنامه های ایرانی استفاده کنیم چون هم پشتیبانی خوبی دارند و هم قابل اعتماد هستند. ربات اینو یکی از بهترین ربات های اینستاگرام با قابلیت تشخیص و حذف فالوور فیک است.

بهترین روش حذف دسته جمعی فالوور های فیک رایگان

با استفاده از این ربات می توانید فالوورهای فیک پیج تان را به صورت دسته جمعی پاک کنید و خیلی سریع نرخ تعامل پیج تان را به حالت اولیه بر گردانید. اگر به هر دلیلی فرصت شناسایی و پاک کردن فالوورهای فیک پیج تان را ندارید ما به شما استفاده از این ربات را پیشنهاد می کنیم که تا الان بیش از ۳۰ هزار نفر ازش استفاده کرده اند و رضایت کامل را داشته اند.

جمع بندی و نتیجه گیری

این مطلب آموزشی سعی کردیم بهترین روش شناسایی و حذف فالوورهای اینستاگرام را به شما بگوییم. اگر واقعا به دنبال حذف دسته جمعی فالوورهای فیک پیج تان هستید پیشنهاد می کنیم از ربات اینو استفاده کنید. این ربات بهترین ربات اینستاگرام برای حذف فالوورهای فیک پیج برای همیشه است. ممنون از اینکه افتخار دادید تا آخر این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.

منبع مطلب : https://mokhatab.org/delete-instagram-fake-followers/

کد خبر: ۱۵۱٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha