۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
 ۳ پروژه مهم زیرساختی در بندر چابهار به بهره برداری رسید
معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

۳ پروژه مهم زیرساختی در بندر چابهار به بهره برداری رسید

چابهار - معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سه پروژه مهم زیرساختی به منظور ارتقا سامانه‌های متعدد حفاظتی و عملیاتی در بندر چابهار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عباس آذر پیکان اظهار داشت: سه پروژه مهم زیرساخت شامل بروزرسانی و ارتقا پوشش سامانه (CCTV) بنادر شهیدبهشتی و شهیدکلانتری، اتصال بنادر از طریق فیبر نوری و خرید، نصب و بازسازی دکل‌های مخابراتی به منظور ارتقا سامانه‌های متعدد حفاظتی و عملیاتی در بندر چابهار به بهره‌برداری رسید.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: افزایش ضریب امنیتی عملیات‌های دریایی و بندری با ارتقا سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های ارتباطی امکانپذیر است.

وی ادامه داد: با هدف افزایش ضریب امنیت و تسهیل ارتباطات در عملیات‌های دریایی و بندری؛ سامانه‌های نظارتی و زیرساختی بندر چابهار با اجرای چندین پروژه ارتقا یافت.

آذر پیکان تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها، علاوه بر افزایش ضریب امنیتی محوطه‌های بندری و تسهیل ارتباطات با سیم و بی سیم؛  بخش‌های مختلف اداره کل از مزایا و امکانات جدید به دست آمده در راستای انجام وظایف سازمانی و پشتیبانی هرچه بهتر عملیات دریایی و بندری، بهره‌گیری می‌کنند.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه‌های ارتقا سامانه دوربین‌های مداربسته و کنترل دسترسی به محوطه‌های بندری در سال ۹۹، با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، معیارهای حفاظتی بندر چابهار همگام با سایر بنادر بزرگ منطقه جهش چشم گیری خواهد داشت.

کد خبر: ۱۵٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha