۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ای به ایستگاه‌های مترو پایتخت
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران خبر داد

ورود فروشگاه‌های زنجیره‌ای به ایستگاه‌های مترو پایتخت

شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از مذاکره با فروشگاه‌های زنجیره‌ای (با اولویت فروشگاه شهروند) در قالب طرح «مترو مارکت» خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی شایسته اصل با اشاره به رویکرد مدیریت شهری ششم در زمینه یکپارچگی، انسجام و هم‌افزایی زیرمجموعه‌های شهرداری تهران با یکدیگر و سایر نهادها، عنوان کرد: ضمن چهارچوب و بسترهای کلان تنظیم شده از سمت سازمان زیباسازی در حوزه تبلیغات، شرکت مترو درحال تعامل جدی با مجموعه همشهری است تا موضوعات فرهنگی، آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان را مدنظر قرار دهد. چرا که قرار است مترو از ظرفیت تبلیغات فقط به عنوان درآمدزایی استفاده نکند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه اضافه کرد: البته درحال حاضر براساس مصوبات و رویه‌های موجود، حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد ظرفیت تبلیغاتی شرکت مترو برای موضوعات فرهنگی و اجتماعی، آموزش‌های عمومی، سلامت، اطلاع رسانی و مناسبت‌ها استفاده می‌شود.

شایسته اصل از مذاکره با فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و گفت: درتلاش هستیم تا از ظرفیت این فروشگاه‌ها در ایستگاه‌های مترو استفاده شود. فروشگاه شهروند که جزو خانواده شهرداری محسوب می‌شود جزو اولویت نخست شرکت مترو قرار دارد.

وی با بیان اینکه تعامل و مذاکره اولیه با مدیرعامل شهروند انجام شده است، افزود: امیدواریم که محصولات با قیمت نازل و با صرفه‌تر، در قالب «مترو مارکت» در اختیار شهروندان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن اشاره به تفاهم نامه این شرکت با سازمان مدیریت میادین میوه و تره شهرداری تهران بار، گفت: استقرار و عرضه ۳۱ غرفه در ایستگاه‌های مترو نیز با همکاری سازمان میادین میوه و تره بار پیش بینی شده است.

شایسته اصل در پایان عنوان کرد: درحال حاضر این غرفه‌ها مستقر شده‌اند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با مدیریت سازمان میادین بتوانیم در تمامی ساعات فعالیت مترو، عرضه محصولات و مایحتاج عمومی را با قیمت نازل و فارغ از حضور دلال به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر: ۱۵۱٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha