۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
ساختار اداری و قوانین پیچیده مهم‌ترین مانع پیشرفت است
معاون استاندار اردبیل:

ساختار اداری و قوانین پیچیده مهم‌ترین مانع پیشرفت است

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ساختار اداری و برخی قوانین و آیین‌نامه‌های پیچیده و متناقض جاری در آن را به‌عنوان مهم‌ترین مانع پیشرفت عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری اردبیل، رضا قاسمیان اظهار کرد: ساختار اداری و برخی قوانین و آیین‌نامه‌های پیچیده و متناقض جاری در آن، به‌عنوان مهم‌ترین مانع پیشرفت و کارکرد پایین مسئولان، از طریق مرکز پژوهش‌های مجلس مورد مطالعه قرار گیرد.

وی افزود: بانک‌ها نیز به‌عنوان پایگاه پشتیبان تولید و پیشرفت، باید انبساطی عمل کنند و مراجعه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به بانک را فرصتی برای کشور و خود بدانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: این‌که گفته شود شهرستان گرمی از لحاظ شاخص‌های پیشرفت به عقب برگشته، درست نیست؛ این شهرستان در حال پیشرفت است اما همه اشتراک نظر داریم که می‌توانست سرعت بسیار بیش‌تری را در چند دهه گذشته تجربه کند.

قاسمیان گفت: فرهنگ‌سازی استقبال از سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی بسیار مهم بوده و باید طوری عمل کنیم که سرمایه و ثروت مردم منطقه در این شهرستان محروم سرمایه‌گذاری شود تا سیمای جدیدی از پیشرفت و عمران را در گرمی شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۵۱٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha