۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
 پایانه صادراتی ویژه محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان ایجاد شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پایانه صادراتی ویژه محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان ایجاد شود

چابهار-سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های باغی و زراعی متنوع و وجود میوه های منحصر به فرد سیستان و بلوچستان، احداث پایانه صادراتی ویژه محصولات کشاورزی ضروری است.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار، بازار اظهار داشت:سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های زیادی در بخش باغبانی، زراعت، شیلات و دامداری است.
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید میوه های منحصر به فرد که در دیگر نقاط کشور وجود ندارد از جمله پاپایا، چیکو، گواوا... در زمره مزیت های بارز و توانمندیهای مهم بخش کشاورزی استان سیستان و بلوچستان محسوب می شوند.
وی با اشاره به اینکه، به همین دلیل ایجاد پایانه صادراتی ویژه برای محصولات کشاورزی ضروری است، افزود: در این راستا پیشنهاد احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در کمسیون کشاورزی مطرح شده و قول مساعد جهت پیگیری و دعوت مسئولان مربوطه برای حل مشکلات موجود داده شده است.
وی با تاکید بر اینکه این پایانه باید مجهز به سردخانه، سورتینگ،سالن ذخیره، گلخانه، باسکول و زیرساخت‌های اداری باشد، تصریح کرد: این پایانه صادراتی می‌تواند در توسعه صادرات غیرنفتی استان تاثیر بسزایی داشته باشد.
کد خبر: ۱۵۱٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha