۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹
وخامت اوضاع بازار توکن «انکر» در صورت عدم توانایی در بازگشت به حمایت ۰.۰۵ دلاری!
تحلیل بازار رمزارزها؛

وخامت اوضاع بازار توکن «انکر» در صورت عدم توانایی در بازگشت به حمایت ۰.۰۵ دلاری!

وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی مناسب به نظر نمی رسد. پیش بینی قیمت رمز ارز انکر «ANKR» نیز در همین راستا، چندان صعودی به نظر نرسیده و قیمت به زیر حمایت اصلی ۰.۰۵ دلار رسیده است.

به گزارش بازار، وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی مناسب به نظر نمی رسد. پیش بینی قیمت رمز ارز انکر «ANKR» نیز در همین راستا، چندان صعودی به نظر نرسیده و قیمت به زیر حمایت اصلی ۰.۰۵ دلار رسیده است.

در حمام خون هفته گذشته، با کاهش قیمت بیت کوین به ۲۴۵۰۰ دلار، اکثر آلتکوین ها سلاخی شدند. رکوردشکنی فشار فروش رمز ارزها در بازار کریپتو، بر فروش بر روی رمز ارز انکر نیز تأثیر گذاشته و در نتیجه، برای اولین بار از فوریه ۲۰۲۱ به سطح ۰.۰۲۵ دلار سقوط کرد. در زمان نگارش این گزارش، قیمت هر توکن ANKR حدود ۰.۰۳۵ دلار معامله می شود که ۸۳ درصد کمتر از ATH آوریل ۲۰۲۱ یعنی ۰.۲۱ دلار است.

اکوسیستم نکر، در حقیقت یک سیستم بلاکچین غیرمتمرکز و دارای بیش از ۵۰ شبکه اثبات سهام است. انکر همچنین به لحاظ ماهیت زیرساخت، متعلق به شبکه وب ۳.۰ بوده که کار توسعه دهندگان را راه اندازی پروژه های دیفای بر روی این اکوسیستم دیفای را برای کاربران نهایی راحت تر می کند. توکن ANKR دارایی اصلی این پروتکل بوده و کاربران می توانند با خرید آن، هزینه خدمات شبکه انکر را پرداخت نموده و در تصمیم گیری حاکمیتی آن شرکت کنند.

این پلتفرم در حال حاضر دارای ۱۰۹ میلیون دلار توکن قفل شده (TVL ) است که این رقم بیش از ۶۰ درصد کمتر از ۲۵۲ میلیون دلار TVL آن در نوامبر ۲۰۲۱ است. البته بخشی از این ریزش طبیعی بوده و به دلیل ریزش کلی بازار کریپتو طی ماه های اخیر است و اکثر پروتکل‌های دیفای نیز کاهش قابل توجهی در TVL خود گزارش کرده اند.


پیش بینی قیمت توکن انکر

وخامت اوضاع بازار توکن «انکر» در صورت عدم توانایی در بازگشت به حمایت ۰.۰۵ دلاری!

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن انکر نشان می دهد که روند نزولی پس از شکستن سطح حمایت کلیدی ۰.۰۵ دلار تشدید شده است. اگرچه برترین ارز دیجیتال در پروژه های دیفای از پایین ترین سطح خود در فوریه ۲۰۲۱ جهش کرد، اما جهش مداوم می تواند فقط یک جهش حاصل از الگوی گربه مرده باشد. اگر انکر موفق به بازپس گیری سطح ۰.۰۵ دلار نشود، این سطح قیمت به یک مقاومت جدی طی روزهای آتی تبدیل خواهد شد.

همچنین نزول بیشتر قیمت می تواند قیمت انکر را به زیر ۰.۰۱ دلار برساند که حتی برای هولدرهای بلندمدت نیز یک کابوس خواهد بود. به نظر می رسد هر گونه پیش بینی صعودی قیمت انکر در این مرحله بسیار دور از ذهن باشد؛ زیرا هنوز هیچ سیگنال معکوسی به چشم نمی خورد. با این وجود، بازپس گیری ناگهانی سطح ۰.۰۵ دلار ممکن است باعث افزایش قیمت تا ۰.۱۰ دلار شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha