۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
دانش بنیان شدن صنایع کردستان یکی از اولویت های شرکت شهرک های صنعیت است
مدرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان:

دانش بنیان شدن صنایع کردستان یکی از اولویت های شرکت شهرک های صنعیت است

سنندج - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان حرکت در مسیر دانش بنیان شدن واحدهای تولیدی و صنعتی استان را یکی از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد.

احمد خسروی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به اهمیت تحقق شعار سال در بخش تولید، بیان کرد: در راستای توجه به این مهم نمایشگاه صنایع کوچک کردستان با مشارکت و همراهی بسیار خوب تولیدکنندگان این استان راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: محور اصلی نمایشگاه معرفی توانمندی های صنایع کوچک استان تحقق شعار سال با حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و همچنین حرکت واحدهای صنعتی استان به سمت دانش بنیان شدن است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان اظهار داشت: این نمایشگاه متعلق به جهادگران حوزه تولید است که در این شرایط سخت اقتصادی همچنان سنگر تولید را حفظ کردند و برای ارتقای آن تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه امید می رود با برپایی این نمایشگاه بخشی از زحمات تولیدکنندگان جبران شود، افزود: بعد از گذشت ۲ سال از شیوع کرونا و با بهبود شرایط امسال دومین دوره نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک استان برپا شده است.

خسروی یادآور شد: هر چند کردستان در بخش صنعت هنوز به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکرده است ولی با برپایی چنین نمایشگاهی می توان ثابت کرد که این استان هم توانایی فعالیت در حوزه صنعت را دارد.

وی نمایش توان تولید، تقویت بازاریابی و ایجاد باورمندی در زمینه تولید و جذب سرمایه گذار را از اهداف برپایی این نمایشگاه خواند و گفت: نکته قوت این دوره از نمایشگاه هم این است که در این دوره غرفه‌ها تنها مختص به واحدهای تولیدی مرکز استان نیست و از سایر شهرستان‌ها از جمله سقز و بیجار و بانه هم واحدهای تولیدی فعال شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه با برپایی این نمایشگاه گام موثری در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی برداشته شده است، افزود: در همین زمینه به شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه به طور رایگان غرفه تعلق گرفته است.

خسروی اظهار داشت: یکی از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان ایجاد شهرک تخصصی است که پیشنهاد ایجاد شهرک دانش بنیان، انرژی و صنایع دستی در کردستان را به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ارائه کردیم.

۱۲۰ غرفه در فضای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربعی این نمایشگاه ایجاد شده است که در این غرفه ها ۷۸ واحد تولیدی در بخش صنایع کوچک دستاوردها و تولیدات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

دومین نمایشگاه معرفی توانمندی های صنایع کوچک کردستان از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان در سنندج دایر است و علاقمندان می توانند هر روز از ساعت ۱۵ الی ۲۲ از آن دیدن کنند.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha