۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲
حرکت رمز ارز «وی چین» در روند شدید نزولی| شکل گیری الگوی فنجان و دسته نزولی
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت رمز ارز «وی چین» در روند شدید نزولی| شکل گیری الگوی فنجان و دسته نزولی

قیمت ارز دیجیتال «وی چین» طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی طولانی قرار داشته و فشار فروش آن نیز در بازار به سطح بالایی رسیده که می تواند منجر به ادامه اصلاح قیمت برای این ارز شود.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال «وی چین» طی چند ماه گذشته در یک روند نزولی طولانی قرار داشته و تقاضا برای این توکن کاهش یافته است. پس از صعود به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی ۰.۲۸۸ دلار در آوریل ۲۰۲۱، وی چین با بیش از ۸۸ درصد سقوط به ۰.۰۳۲ دلار فعلی رسید. در نتیجه، ارزش بازار آن از بیش از ۱۰ میلیارد دلار به ۲.۱ میلیارد دلار فعلی کاهش یافته است. این ارز در حال حاضر، سی و هفتمین رمز ارز بزرگ جهان محسوب می شود.

طی چند روز گذشته، عملکرد قیمت «وی چین» مطابق با عملکرد سایر ارزهای دیجیتال بوده است. جدیدترین کاتالیزور برای سقوط قیمت و سایر ارزهای دیجیتال، فروپاشی هفته گذشته در اکوسیستم لونا و دو ارز بومی شبکه آن بود. همچنین نگرانی‌هایی در مورد ادامه سیاست های جنگ طلبانه فدرال رزرو وجود دارد که ناشی از سخنان اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر اصرار بر ادامه افزایش نرخ بهره بانکی با هدف کاهش تورم در این کشور است.

در همین حال، آخرین گزارش فصلی منتشر شده از سوی وی چین نشان داد که در شبکه بلاکچین آن، به اندازه کافی سرمایه گذاری شده و در حال حاضر، ۱.۲ میلیارد دلار ذخایر ارزی دارد.

با وجود این، این بنیاد در سه ماهه اول تنها ۴.۱ میلیون دلار برای توسعه شبکه خود هزینه کرد. حدود ۱.۸ میلیارد دلار برای تقویت اکوسیستم خود و ۱.۱ دلار برای عملیات ارائه کرد. با این حال، این بنیاد درآمد حاصل از بلاک چین «وی چین تور» خود را فاش نکرد.


پیش بینی قیمت توکن «وی چین»

حرکت رمز ارز «وی چین» در روند شدید نزولی| شکل گیری الگوی فنجان و دسته نزولی

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت توکن VET به عنوان ارز بومی وی چین، به زیر سطح حمایت مهم در ۰.۰۳۸۹ دلار حرکت کرده است. این قیمت، پایین ترین سطح وی چین در ۲۴ فوریه محسوب می شود که بار دیگر به آن بازگشته است. همچنین،، وی چین یک الگوی فنجان و دسته معکوس را تشکیل داد که به رنگ آبی نشان داده شده است. در تحلیل عملکرد قیمت، این الگو معمولا یک سیگنال نزولی است.

در عین حال، کاهش قیمت وی چین به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه خود رفته و شاخص جریان پول (MFI) نیز به سطح فروش بیش از حد رسیده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که فشار فروش ارز هنوز متوقف نشده باشد. اگر این فشار و حرکت نزولی وی چین ادامه یابد، پشتیبانی کلیدی بعدی قیمت روی ۰.۰۲۳ دلار خواهد بود. حرکت به بالای مقاومت ۰.۰۳۸ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۵۱٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha